دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام برگزار شد

اقتصاد ایران: بیرجند-دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و دوره تربیت مربیان مطالعات حوزه زن و خانواده به همت بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه دوره توانمند سازی تربیت راویان جایگاه و نقش زن در اسلام و تربیت کارشناسان مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی برگزار شد.

بصیری‌پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از بسیجیان در دوره تربیت راویان حوزه زن و خانواده و مطالعات زن و خانواده مهارت‌های مختلف را فرا می‌گیرند و طی دو دوره تخصصی به صورت مجزا اساتید حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت مربیان و فعالان حوزه زن و خانواده است در راستای الگوسازی هویت اسلامی زن مسلمان و سبک زندگی فاطمی که شعار تمدنی بسیج جامعه زنان استان است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و دوره تربیت مربیان مطالعات حوزه زن و خانواده برگزار می‌شود که مجموعاً ۱۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان بسیج در این دوره حضور دارند افزود: فردا نیز تعدادی از بسیجیان و کنشگران حوزه عفاف و حجاب در مجتمع غدیر با ظرفیت ۳۰۰ نفر حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: طی یک سال اخیر ۶۳۰ نفر در دوره‌های مختلف تخصص‌های مختلف مرتبط با مسائل زن و خانواده را آموزش دادیم که کنشگران اجتماعی در مسائل عفاف و حجاب، سیر مطالعاتی، روایت گری تربیت مربی و مهارتهای پاسخ به شبهات از عمده موضوعات بود.

وی افزود فراگیران از اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، اساتید، دانشجویان، مساجد و محلات، پزشکی و مهندسین و طلاب حوزه‌های علمیه در این دوره‌ها حضور دارند و در قالب کنشگران، فعالان و مربیان در سطح جامعه ایفای نقش می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ