کوپایلت Pages معرفی شد؛ زمین بازی هوش مصنوعی مایکروسافت برای کسب‌وکارها

اقتصاد ایران: مایکروسافت در رویدادی دیجیتالی قابلیت جدیدی را برای به‌حداکثر‌رساندن تعامل انسان با هوش مصنوعی رونمایی کرد.

مایکروسافت ویژگی جدیدی به‌ نام Copilot Pages را معرفی کرد که برای «همکاری چندنفره با هوش مصنوعی» طراحی شده است. Copilot Pages به شما امکان می‌دهد تا از چت‌بات کوپایلت استفاده کنید و پاسخ‌ها را برای ویرایش‌کردن به‌کمک سایر همکارانتان به صفحه‌ای جدید انتقال دهید.

جرد اسپاتارو، قائم‌مقام تیم هوش مصنوعی مایکروسافت می‌گوید:

«شما و تیمتان می‌توانید همراه با کاپایلوت، روی یک صفحه به‌طور مشترک کار کنید. همه‌ی تغییرات هم‌زمان برای همه مشهود است و می‌توانید با کوپایلت مثل همکار تعامل داشته باشید. حتی می‌توانید اطلاعات بیشتری از داده‌ها و فایل‌ها و وب به صفحه‌تان اضافه کنید.»

او این روش کار را الگوی کاری کاملاً جدید می‌داند؛ همکاری چند‌نفره‌ای بین انسان و هوش مصنوعی و دوباره انسان.

قابلیت جدید Pages از همین امروز برای مشتریان Microsoft 365 Copilot دردسترس قرار می‌گیرد و تا پایان ماه جاری میلادی برای همه‌ی مشترکان منتشر خواهد شد. قابلیت Pages بر‌پایه‌ی پروژه‌‌ای قدیمی به نام Loop طراحی شده است.

شما می‌توانید با لینکی ساده، Copilot Pages را به‌اشتراک بگذارید تا همکارانتان بلافاصله مانند سند Word، شروع به ویرایش آن‌ کنند. Copilot Pages را می‌توان به‌عنوان بخش‌هایی از صفحات دیگر قرار داد. از‌آنجاکه این صفحات به BizChat جدید مایکروسافت، فضای کاری برای کوپایلت، متصل هستند، می‌توانید داده‌ها را از وب یا فایل‌های خود استخراج کنید و پروژه، یادداشت‌های کاری، پیشنهاد تجاری و... بسازید. مایکروسافت Copilot Pages را به‌عنوان روش کاری جدیدی می‌بیند که در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی با‌هم در محیطی واحد کار می‌کنند.

قابلیت Copilot Pages
Microsoft

مایکروسافت Copilot Pages را دراختیار بیش از ۴۰۰ میلیون نفری قرار می‌دهد که با حساب کاری مایکروسافت Entra وارد چت‌بات رایگان کوپایلت می‌شوند. Pages بخشی از تلاش گسترده‌تر مایکروسافت برای ارتقای کوپایلت در محیط‌های کاری است که شامل بهبود دستیار هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های مختلف آفیس می‌شود.

مایکروسافت افزون‌بر Copilot Pages، ایجنت‌های کوپایلت را برای تمام کسب‌وکارها معرفی کرد. این ایجنت‌ها که اوایل امسال در کنفرانس بیلد معرفی شدند، مانند کارمندان مجازی عمل می‌کنند و کارهای تکراری را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

به‌جای اینکه کوپایلت بیکار بنشیند و منتظر سؤالات باشد، می‌تواند کارهایی مانند بررسی ایمیل‌ها و انجام خودکار مجموعه‌ای از وظایف یا وارد‌کردن داده‌ها را انجام دهد. بدین‌ترتیب، کارمندان از انجام کارهای تکراری رها می‌شوند و می‌توانند روی وظایف مهم‌تر تمرکز کنند.

مقالات مرتبط
  • «کارمندان مجازی» مایکروسافت وظایف خسته‌کننده سازمانی را انجام می‌دهند
  • مایکروسافت اضافه‌کردن کوپایلت به اپ‌های ویندوزی را برای توسعه‌دهندگان ممکن کرد

مشترکان Microsoft 365 Copilot به ابزاری جدید برای ساخت ایجنت‌های کوپایلت در Copilot Studio دسترسی خواهند داشت. اسپاتارو می‌گوید:

«اکنون هر کسی می‌تواند به‌سرعت ایجنت کوپایلت را مستقیماً در BizChat یا SharePoint ایجاد کند و بدین‌ترتیب، به گنجینه‌ای از دانش دسترسی پیدا کند که در فایل‌های SharePoint ذخیره شده است.»

ایجنت‌های هوش مصنوعی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانند همکاران مجازی در تیمز یا اوت‌لوک ظاهر شوند و شما بتوانید با فراخوانی آن‌ها، سؤالات خود را مطرح کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ