ترامپ: لفاظی‌های هریس و بایدن دلیل سوء قصد به من بود

اقتصاد ایران: دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دنبال تلاش برای تیراندازی به وی در روز یکشنبه به وقت محلی، عنوان کرد که لفاظی‌های بایدن و هریس دلیل تیراندازی به او بوده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ امروز دوشنبه در گفتگو با شبکه فاکس نیوز با اشاره به فرد ضارب گفت: او به لفاظی‌های بایدن و هریس باور داشت و مطابق با آن عمل کرد.

وی در ادامه افزود: لفاظی‌های آنها منجر به تیراندازی به من شد. درحالیکه من تنها کسی هستم که کشور را نجات می‌دهد و آنها کسانی هستند که کشور را از داخل و خارج نابود می‌کنند.

اشاره ترامپ به اظهارات گذشته هریس و بایدن مبنی بر این بود که ترامپ یک «تهدید برای دموکراسی» است و آنها عامل وحدت برای آمریکایی‌ها هستند.

ترامپ در اینباره بیان کرد: آنها دقیقا برعکس هستند. اینها افرادی هستند که می‌خواهند کشور را نابود کنند. به این می‌گویند دشمن از درون. آنها تهدید واقعی هستند.

ترامپ عصر روز یکشنبه 15 سپتامبر به وقت محلی، پس از دو ماه بار دیگر هدف سوء قصدی نافرجام قرار گرفت. این سوءقصد در پی تیراندازی در اطراف باشگاه گلف دونالد ترامپ در فلوریدا صورت گرفت و پلیس فدرال آمریکا می‌گوید رئیس جمهوری سابق ایالات متحده هدف آن بوده است.

به گفته مقامات محلی، فرد مظنون به انجام این سوءقصد که ماموران سرویس مخفی ایالات متحده حین حفاظت از دونالد ترامپ به سوی او شلیک کردند، بازداشت شده است. فردی که به ظاهر قصد انجام سوءقصد علیه نامزد ریاست جمهوری آمریکا را داشته رایان وِسلی روث نام دارد.

پست‌های رایان وِسلی روث در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که او از ترامپ خشمگین بوده و حمایت خود را از جو بایدن، رئیس‌جمهوری و کامالا هریس، معاونش اعلام کرده است.

روث ماه ژوئیه، پس از سوء قصد پیشین به دونالد ترامپ در پنسیلوانیا، از بایدن و هریس خواسته بود تا با مجروحان این تیراندازی در بیمارستان ملاقات و در مراسم تشییع جنازه رئیس سابق آتش‌نشانی که در این حادثه جان باخت، شرکت کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ