ازدحام تماشاگران و محدودیت رفت و آمد/ مشکلات برطرف نشده است!

اقتصاد ایران: برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در ورزشگاه شهدای شهر قدس نگرانی هایی را برای انجام مطلوب این دیدار به وجود آورده است هر چند که تلاش برای آماده سازی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال ایران و الغرافه قطر از هفته اول لیگ نخبگان از ساعت ۲۱:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

* با اینکه گفته می شد ایرادهای کلی ورزشگاه شهدای شهر قدس برطرف شده است اما همچنان گیت های ورودی دچار نقص های زیادی بود و برخی از آنان به درستی کار نمی کرد. هواداران هم نسبت به این موضوع معترض بوده و زمان زیادی را پشت گیت ها مانده بودند تا بتوانند با درست شدن آنها، وارد ورزشگاه شوند.

* بازار سیاه بلیت به ورزشگاه شهر قدس هم کشیده شد و تعدادی از افراد سودجود در بیرون ورزشگاه با اینکه بلیت ها اینترنتی فروخته شده بود برگه هایی در دست داشتند به قیمت ۲ میلیون تومان به هواداران استقلال می فروختند.

* ماموران انتظامی تاکید داشتند که هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه نشده چون اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد ضمن اینکه در یک اقدام جدید طرفدارانی که شیپور با خود به ورزشگاه آورده بودند را یا راه نمی دادند یا شیپورهای آنان را از آنها گرفته و داخل سطل زبانه می انداختند.

* فرماندار شهر قدس چند ساعت مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شد تا لذ عملکرد عوامل برگزاری این دیدار در ورزشگاه نظارت داشته باشد. او به همراه همراهانشان از نقاط محتلف ورزشگاه بازدید کرد و از مسئولان خواست تا با حفظ نظم و آرامش تماشاگران را به ورزشگاه را داده تا آنها بتوانند تیم محبوبشان را مورد تشویق قرار دهند.

* نمایندگان AFC برای ورود به ورزشگاه ابتدا با مشکل و ممانعت مواجه شدند اما پس از هماهنگی های لازم توانستند وارد شوند و نظارت بر تکمیل آماده سازی ورزشگاه را انجام دهند.

* در فاصله چند ساعت به شروع بازی بیش از ۳ هزار نفر پشت درهای ورودی ورزشگاه به انتظار نشسته بودند تا بتوانند با ارائه بلیت الکترونیکی وارد ورزشگاه شوند.

* تاکید عوامل انتظامی به برخی هواداران استقلال این بود که اگر بلیت ندارند، اطراف ورزشگاه را ترک کنند زیرا به هیچ وجه اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نخواهید کرد.

* تعدادی از بانوان طرفدار استقلال هم در انتظار ورود به ورزشگاه بودند که عوامل انتظامی از آنها خواستند با حفظ آرامش در انتظار مشخص شدند مسیر ورود به ورزشگاه باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ