محتوای نامه یحیی السنوار به رهبر انصارالله یمن

اقتصاد ایران: رهبر حماس در نامه ای به عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن ضمن تمجید از عملیات موشکی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به شما اطمینان می دهم که مقاومت در سلامت است و شایعات دشمن دروغ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن نامه ای از یحیی السنوار رهبر حماس دریافت کرد.

السنوار در نامه خود به رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: مایه خرسندی من است که برای شما این نامه را در سالروز میلاد پیامبر نوشتم آنهم در حالی که با هم در حال نبرد طوفان الاقصی مبارک هستیم.

رهبر حماس اعلام کرد: طوفان الاقصی ضربه قوی به پروژه صهیونیستی در منطقه وارد کرد. خرسندم که از شما باب عاطفه صمیمانه، احساسات سرشار و اراده محکمی که از شما در نبرد سیل الاقصی دیدیم، تشکر کنم.

السنوار تاکید کرد: فلسطین با خبر عملیات شما در چارچوب مرحله پنجم از مراحل مشارکت شما در نبرد طوفان الاقصی بیدار شد. به شما موفقیت شما در رسیدن موشکتان به عمق رژیم اشغالگر متجاوز و عبور از همه لایه و سامانه های دفاع و رهگیری را تبریک می گویم.

رهبر حماس گفت: عملیات شما در عمق رژیم اشغالگر، بار دیگر حماسه نبرد طوفان الاقصی و تاثیر آن بر قلب تل آویو را زنده کرد. عملیات منحصر به فرد شما پیامی به دشمن فرستاد که مفاد آن این است که مهار و بازدارندگی آن شکست خورده است و اینکه جبهه های پشتیبان غزه موثر و فعال هستند.

السنوار نوشت: قهرمانان ارتش یمن عزیز توان نظامی خود را توسعه و تقویت کردند و عمبق رژیم غاصب رسیدند. مراتب درود خود را به ملت بزرگ یمن ابراز می دارم که یاریگر ملت فلسطین و مساله عادلانه آن هستند.

وی بیان کرد: همچنان میادین یمن عزیز شاهد موضع مردم یمن درباره مساله فلسطین به شکل هفتگی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی است. ملت ما در غزه از تجاوز، محاصره رنج می برد. قسام مقاومت جانانه ای علیه دشمن به پیش می برد. قسام با اقتدار بی نظیر عملیات هفتم اکتبر را رقم زد و نبرد دفاعی ظرف یکسال کامل انجام داده که دشمن را درمانده کرده و به زانو درآورده است.

السنوار در نامه خود آورده است: به شما اطمینان می دهد که مقاومت در سلامت است و هر آنچه دشمن اعلام می کند، دروغ و در راستای جنگ روانی است. ما خودمان را برای نبرد فرسایشی طولانی مدتی که اراده سیاسی دشمن را در هم بشکند آماده کرده ایم همانطور که طوفان الاقصی اراده نظامی دشمن را درهم شکست.

رهبر حماس در نامه خود بیان کرد: تلاشهای فزاینده  ما و شما و برادران مقاومت در لبنان و مقاومت اسلامی عراق، این دشمن را درهم خواهد شکست و طعم شکست را به آن خواهد چشاند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ