برخورد با خودروهای شوتی حتی بدون کالای قاچاق

اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با خودروهای شوتی چه حامل کالای قاچاق باشند چه نباشند، برخورد جدی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی، در سفر به استان کرمان، ضمن واکاوی عملکرد تمامی رده‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی، مهمترین تدابیر مربوط به حوزه کاری هر یک از رده‌ها را به هم رزمان انتظامی ابلاغ و بر اجرای صحیح آنها تاکید کرد.

وی با اهدا سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: بیش از ۶ هزار و پانصد و نود شهید دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایانگر همین تعداد خانواده شهید و هزاران برابر رهرو حقیقی این شهدا در دیار کرمان است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هر چه خود را در عرصه خدمت به جهان اسلام مخفی کرد اما خداوند متعال، اجر و منزلت وی را برای همه جهان نمایان کرد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه در مقابل مجاهدت‌هایی که در عرصه مقابله با ایادی استکبار جهانی داشت مزدی طلب نکرد؛ ما نیز باید در لباس مقدس خدمت انتظامی همه امور خدمتی از جمله نگهبانی‌ها، گشت زنی، ایست و بازرسی، پیگیری پرونده‌ها، پاسخگویی به مطالبات مردم و سایر وظایفمان را با وضو و نیت خیر انجام دهیم چراکه آثار همه اینها منتهی به رضایتمندی آحاد جامعه می‌شود.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به ارتقا آمادگی و توان عملیاتی پلیس استان گفت: آمادگی عملیاتی همسو با سرعت عمل در صحنه‌های عملیاتی سنجیده می‌شود و مؤلفه‌های گوناگونی بر آن اثر دارند.

سردار رضایی با تاکید بر نقش آموزش مستمر هم رزمان انتظامی افزود: آموزش‌های علمی زیربنای انجام صحیح مأموریت‌های انتظامی هستند و باید تلاش کنیم مراکز آموزش ضمن خدمت در مجموعه انتظامی از اساتید مجرب درون و برون سازمانی و هم رزمان مشتاق به آموزش پُر باشد و باید دقت شود آموزش‌ها متناسب با مأموریت‌ها و تخصص‌ها باشند.

جانشین فرمانده کل انتظامی ضمن واکاوی منابع انسانی پلیس کرمان، بر همتا پروری، انجام صحیح مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن آن، رسیدگی به مشکلات و توجه ویژه به شناسایی نیروهای خبره هر رده جهت بهره‌گیری در دوره‌های عالی و سطوح مدیریتی تاکید و بیان کرد: عاقبت به خیری در گرو عمل به وصایای شهدای عزیز و تلاش برای جلب حداکثری رضایتمندی مردم است که در این راستا عملکرد مجموعه انتظامی کل کشور را به صورت مستمر تحت هدایت عملیاتی و نظارت‌های سازنده قرار می‌دهیم.

سردار رضایی با تصریح اینکه با خودروهای شوتی چه حامل کالای قاچاق باشند چه نباشند برخورد جدی خواهد شد، عنوان داشت: اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه امنیت محله محور، یکی از اصلی‌ترین ابعاد امنیت پایدار است، گفت: برای تأمین امنیت باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ