طاهری: امیدوارم روزی من هم مثل علی دایی در دنیا افتخارآفزینی کنم

اقتصاد ایران: مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به شرابیط ایده آل تمرینات این تیم در اروی امارات گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می رود و این موضوع به ما کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کسری طاهری، مهاجم تیم زیر ۲۰ سال فوتبال کشور درباره روند اردوی این تیم در دبی امارات گفت: شرایط اردویی خیلی خوبی داریم که با تمرینات منظم و برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی همراه است. خدا را شکر امکانات خوبی در اردوی دبی در اختیار داریم که می‌تواند به ما کمک کند.

مهاجم تیم جوانان ایران درباره رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: سه بازی مقدماتی با لائوس به عنوان کشور میزبان و تیم‌های هند و مغولستان داریم که باید با آمادگی کامل بازی کنیم.

او ادامه داد: ما تجربه بازی‌های بزرگ را داریم اما رده نوجوانان با جوانان هم فرق می‌کند. سطح تیم‌ها بالاتر رفته است و با شرایط خیلی بهتری در رده زیر ۲۰ سال، کشورها سرمایه گذاری می‌کنند. از این رو کاری به اسم تیم‌ها نداریم و با نهایت احترام به لائوس می‌رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم و برنده میدان شویم.

طاهری درباره اهداف تیم ملی جوانان ایران افزود: هدف اول ما در لائوس این است که با حداکثر امتیاز صدرنشین شویم و به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. قدم به قدم پیش می‌رویم اما دنبال جام قهرمانی آسیا هستیم. در رده نوجوانان یک گام با قهرمانی فاصله داشتیم. اما حالا به این امر مهم فکر می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه به عنوان مهاجمی که شماره ۱۰ تیمزملی را بر تن دارد کدام بازیکن را به عنوان الگوی فوتبالی انتخاب کرده است، گفت: قطعاً من هم مثل تمام مهاجمان و کسانی که شماره ۱۰ می‌پوشند یا حتی فوتبالیست هستند الگویم آقای علی دایی است. امیدوارم من هم روزی در دنیا بتوانم مثل او برای کشورم افتخارآفرینی‌های متعددی داشته باشم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ