شوک به بارسلونا؛ ستاره‌ای که بدجوری مصدوم شد

اقتصاد ایران: دنی اولمو در بازی با خیرونا مصدوم شد و ۴ تا ۵ هفته قادر به بازی نخواهد بود.

خبرورزشی: در پی پیروزی بارسلونا بر خیرونا در روز یکشنبه، مصدومیت دنی اولمو خبرساز شد. این هافبک اسپانیایی به دلیل کشیدگی عضله مجبور به ترک میدان شد و به نظر می‌رسد آسیب او جدی‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، باشد. این آسیب او را تا یک ماه از میادین دور خواهد کرد.

مشکل عضلانی اولمو در ناحیه ران است و در ابتدا تصور می‌شد که تنها یک یا دو هفته از میادین دور خواهد بود، اما به گزارش اسپورت، او به مدت سه تا چهار هفته قادر به بازی نخواهد بود و به احتمال زیاد قبل از تعطیلات بین‌المللی اکتبر که از سه هفته آینده آغاز می‌شود، به میدان برنمی‌گردد. بارسلونا تأیید کرده که او به مدت چهار تا پنج هفته غایب خواهد بود، که این موضوع حضور او در بازی با سویا را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

بارسلونا در مسابقه نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا با موناکو روبرو می‌شود و همچنین در سفر دشوار به لاسرامیکا برای رویارویی با ویارئال در غیاب اولمو به میدان خواهد رفت. علاوه بر این، او برای بازی‌هایی مقابل ختافه (در خانه)، اوساسونا (خارج از خانه)، یانگ بویز (در خانه) و آلاوس (خارج از خانه) در دسترس نخواهد بود. بازی بعد از تعطیلات بین‌المللی بارسلونا برابر سویا در خانه در تاریخ ۲۰ اکتبر است که به نظر می‌رسد اولمو باید برای آن آماده باشد و بعد از آن با بایرن مونیخ و رئال مادرید مواجه خواهند شد.

جذب اولمو در شروع فصل هیجان زیادی ایجاد کرده بود و او در تنها ۱۸۹ دقیقه ۳ بار گل زده بود. پابلو توره، پائو ویکتور و فران تورس اکنون گزینه‌های جایگزین برای او خواهند بود، اگرچه هانسی فلیک ممکن است به تغییراتی در ترکیب دست بزند و رافینیا یا پدری را به جای او در نظر بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ