فکر نمی‌کردم به ایران برگردم/ زمان فکر کردن به قهرمانی ایران است

اقتصاد ایران: رافائل گویجوسا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران با اظهار خوشحالی از حضور دوباره در این تیم گفت: امیدوارم که بهترین عملکرد را در این مدت داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، «رافائل گویجوسا کاستیلو» که امروز دوشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد، درپیامی تصویری گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران برمی‌گردم. ۱۰ سال پیش فکر نمی‌کردم که به ایران برگردم. من همچنان هندبال ایران را حتی زمانی که در قطر و در بازی‌های آسیایی برابر تیم ایران بازی کردم، دنبال می‌کردم.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که به ایران برمی‌گردم، گفت: زمانی که به ایران برسم مسئولین فدراسیون، همه مربیان و بازیکنان ایران را ملاقات و کارم را با هندبال شروع خواهم کرد. دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و به اصطلاح درب قهرمانی جهان را خواهیم زد.

این مربی اسپانیایی خاطرنشان کرد: الان زمان کار کردن و فکر کردن به قهرمانی جهان است و در پی ایجاد انقلابی در این زمینه هستم. اولین ایده من این است که به ایران برسم و با مسئولین، بازیکنان و مربیان دیدار کنم و زمانی را برای آشنایی با سطح هندبال ایران و افرادی که با آنها کار خواهم کرد، اختصاص می‌دهم و شروع می‌کنیم به برنامه‌ریزی و آشنایی با لیگ و بازیکنان و برنامه‌ریزی برای همه کارهایی که باید انجام بدهیم تا به اهدافمان برسیم.

رافائل گویجوسا کاستیلو خاطرنشان کرد: من خوشحالم که دوباره به ایران برمی‌گردم و از رییس فدراسیون به خاطر انتخاب و باوری که نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم که بهترین عملکرد را در این مدت داشته باشم. همه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهم تا دوباره به مدال و جام جهانی برسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ