اجرای طرح‌های تذهیبی در دیواره ایستگاه‌های اتوبوس

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران از اجرای طرح‌های تذهیبی و اسلیمی در دیواره ۹۸ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران از اجرای طرح‌های تذهیبی و اسلیمی در دیواره ۹۸ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه خبر داد.

تنهایی با اشاره به فرارسیدن سال جدید تحصیلی و تأکید بر بهسازی، توسعه و نگهداشت تجهیزات شهری، اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش چشم‌گیر استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان از حمل و نقل عمومی، بازسازی و تعویض دیواره‌های تمامی ایستگاه‌های اتوبوس موجود سطح منطقه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه با بیان اینکه منطقه ۸ به عنوان اولین منطقه در میان مناطق ۲۲ گانه مجوز اجرای این طرح را در تمامی ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه دریافت کرده، اضافه کرد: خوشبختانه منطقه ۸ به عنوان منطقه پیشتاز، اجرای این طرح‌های تذهیبی و اسلیمی را در دیواره‌های ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار خود دارد و در حال حاضر این طرح‌ها در بیش از ۷۰ درصد ایستگاه‌های اتوبوس منطقه تعویض و جایگزین دیواره‌های شیشه‌ای شده است.

وی در خصوص جزئیات دیواره جدید ایستگاه‌ها ادامه داد: طرح جدید دیواره‌ها از ورق CNC با ضخامت ۲ میلی‌متری است که جایگزین دیواره‌های شیشه‌ای شده و از نظر ایمنی و کاهش هزینه‌ها بسیار مناسب‌تر و به صرفه‌تر از دیواره شیشه‌ای به شمار می‌رود.

به گفته تنهایی تعویض و اجرای دیواره‌هایی با طرح‌های چشم‌نواز سنتی و تذهیبی تاکنون در معابر جانبازان از خیابان سبلان تا میدان قمر بنی‌هاشم (ع) (فلکه اول تهرانپارس)، آیت‌الله خوشوقت از چهارراه تیرانداز تا سه راه تهرانپارس، خیابان دردشت از ابتدای شهید سلیمانی تا شهید ثانی، شهید ثانی از چهارراه گلستان تا تقاطع شهید آیت جانمایی و نصب شده و از خیابان شهید ثانی چهارراه شهید آیت تا میدان شقایق در حال نصب و انجام می‌باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ