تاکید بر خطبه ۱۶ نهج‌البلاغه/ سوال از رئیس جمهور به قید قرعه

اقتصاد ایران: نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم عصر امروز (۲۶ شهریور ماه) با حضور جمع کثیری از نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم عصر امروز (۲۶ شهریور ماه) با حضور جمع کثیری از نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

از حواشی قابل بیان در خصوص این نشست، اینکه نشست مذکور در حالی برگزار می‌شود که از ساعت‌ها قبل خبرنگاران و تیم‌های رسانه‌ای خود را به محل برگزاری این نشست رسانده‌اند.

محیط برگزاری نشست بدون هیچ تشریفات خاصی طراحی شده و میز پاسخگویی رئیس جمهور از میکروفون و لوگوی اختصاصی رسانه‌ها، خالی است و صرفاً بنری در پشت زمینه محل نشستن رئیس‌جمهور طراحی شده که سمت راست بالای بنر، تصویری از مقام معظم رهبری و شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» به چشم می‌خورد.

سمت چپ بنر نیز عکس امام خمینی (ره) و نوشته‌ای زیر آن تحت عنوان «وحدت کلمه رمز پیروزی» جای گذاری شده است. قله دماوند و پرچم ایران و خطبه ۱۶ نهج البلاغه که یکی از کلیدی‌ترین جملات رئیس جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی محسوب می‌شود، تحت عنوان «گردنم را در گرو وعده‌هایم می گذارم» در این بنر طراحی و جای گذاری شده است. «اصلاح حکمرانی |بازگشت به مردم» و «برای ایران| دولت وفاق ملی هم از جمله شعارهایی است که در این بنر خودنمایی می‌کند.

گفته می‌شود این نشست خبری مفصل ترین نشست یک رئیس جمهور با خبرنگاران خواهد بود و پزشکیان قرار است به ۳۰ سوال خبرنگاران پاسخ دهد.

اتاقی برای ثبت سوالات خبرنگاران از طریق سیستم، در محل نشست طراحی شده که ساعتی قبل از آغاز نشست مجوز ورود و آغاز فرآیند ثبت سوال به خبرنگاران رسانه‌ها داده می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است روال پرسیدن سوالات از رئیس جمهور بر اساس قرعه کشی خواهد بود و این روش هم در نوع خود، برای اولین بار در این سطح از نشست‌ها انجام خواهد شد.

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ