معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد منصوب شد

اقتصاد ایران: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد. محمدی پیش از این مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود.

مشروح متن حکم صالحی را در ادامه می‌خوانید:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات سید محمد هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تأثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی با مؤسسات فرهنگی داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ