ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل در نیمه دوم امسال

اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود یک هزار و ۵۰۰ اتوبوس از محل قرارداد با تولیدکنندگان داخلی به ناوگان حمل و نقل شهری پایتخت در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز از محل قراداد با چین در راه است.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخ ودرو» به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده روز دوشنبه در خصوص روند نوسازی اتوبوس‌ها اظهار کرد: از قرارداد دو هزار و 500 دستگاهی که با تولیدکنندگان داخلی امضا کردیم و از سال گذشته اجرایی شده، تاکنون حدود 500 دستگاه را در 6 ماه نخست امسال و سال گذشته دریافت کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود در 6 ماه دوم سال جاری، طبق قول خودروسازان، این رقم به یک هزار و 500 دستگاه برسد.

وی با بیان اینکه پارت اول اتوبوس‌ها از قرارداد با چین نیز در ماه آینده وارد کشور خواهد شد، ادامه داد: 100 دستگاه اتوبوس برقی از محل این قرارداد بارگیری شده و در حال حاضر در راه گمرک بندرعباس است.

علیزاده افزود: با ترخیص و انجام امور اداری، برنامه‌ریزی شده که این اتوبوس‌ها تا پایان مهرماه وارد تهران شود و در خطوط مورد استفاده قرار گیرد، بر اساس توافقات صورت گرفته با تولیدکنندگان داخلی و قرارداد شهرداری با چین، تا پایان شهریور سال آینده، تعداد خوبی از اتوبوس‌های داخلی و دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس چینی وارد ناوگان خواهد شد و به این ترتیب، تهران به نوسازی پنج هزار دستگاه اتوبوس خواهد رسید که تعداد قابل توجهی است.

ورود 1500 دستگاه اتوبوس تولید داخل در نیمه دوم امسال

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شرکت واحد برای استقبال از ماه مهر اضافه کرد: بر اساس دستور شهردار تهران و مصوبه شورای شهر، از ابتدای ماه مهر، به‌مدت یک هفته، استفاده از مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان خواهد بود.

علیزاده یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تمامی ناوگان خود را در حالت آماده‌باش قرار داده و سرویس اتوبوس‌ها را انجام داده تا در زمان بازگشایی مدارس بتواند بطور مؤثر خدمت‌رسانی کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش، برای برخی از مدارسی که در مسیر تردد اتوبوس‌های شرکت واحد قرار دارند، سرویس‌های مخصوصی در نظرگرفته شده تا تردد دانش‌آموزان تسهیل شود. همچنین، دانشجویان برخی دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه علوم و تحقیقات نیز از سرویس‌های مخصوص بهره‌مند خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ