۳ عنوان کتاب جدید در حوزه کشاورزی منتشر شد

اقتصاد ایران: اردبیل_مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: کتاب‌های «بیولوژی و بیوتکنولوژی سیب‌زمینی»، «پیمانکاری جاده‌های جنگلی» و «ارزیابی کیفی منابع پروتیینی دام و ژنومیکس تغذیه‌ای» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران محمدی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی اردبیل این کتاب‌ها را با رویکردی به حوزه علوم کشاورزی و به ویژه کشاورزی، زراعت، ژنتیک، بیوتکنولوژی، بیولوژی، جنگل، منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم دامی، تغذیه دام و طیور و اصلاح نژاد دام منتشر کرد.

وی خاطرنشان کرد: «بیولوژی و بیوتکنولوژی سیب‌زمینی» توسط داود حسن پناه دانشیار بخش تحقیقات زراعی و باغی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل مغان، علی بابازاده اناری دانشجوی دکتری رشته علف‌های هرز دانشگاه محقق اردبیلی، سولماز امیری دانش آموخته دکتری ژنتیک ملکولی و مهندسی ژنتیک دانشگاه ایلام، شیوا حمیدزاده مقدم محقق بخش تحقیقات زراعی و باغی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) و سودا شنوایی اصل دانشجوی دکتری رشته زراعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تألیف شده است.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: در این کتاب آماری از وضعیت سیب زمینی به عنوان یکی از گیاهان مهم زراعی در جهان پرداخته شده و میزان مصرف آن بعد از برنج، گندم و ذرت که در جایگاه چهارم قرار دارد؛ مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدی بیان کرد: در این کتاب سعی شده است ویژگی‌های ژنتیکی و بیوتکنوژی سیب‌زمینی و نکات کلیدی و مهمی در ارتباط با چگونگی مدیریت تولید آن ارائه شود.

محمدی افزود: کتاب «بیولوژی و بیوتکنولوژی سیب‌زمینی» در ۳۳۰ صفحه و در ۹ فصل گردآوری شده است و به قیمت ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ