۲۹ برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در زنجان اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای ۲۹ عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر با بیان اینکه این برنامه‌ها از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر برگزار می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا تحت عنوان «مهمانی لاله‌ها» است.

وی تصریح کرد: این مراسم پنجشنبه پنجم مهرماه، همزمان با سراسر کشور در تمام گلزارهای شهدای استان و در همه مناطق روستایی و شهری با حضور مسئولان، اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برگزار و در آن پیام رهبر معظم انقلاب قرائت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شاهد، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه و همچنین ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها، اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان، اجرای طرح واکسیناسیون جانبازان ۷۰ درصد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی و برپایی غرفه فرهنگی و دایر کردن غرفه کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و شب شعر دفاع مقدس، تهیه و ارسال محتوا با موضوع ایثار و شهادت به مدارس شاهد، معرفی شهدای دفاع مقدس، ارسال وصیت نامه شهدا، برگزاری یادواره‌ها و یادبودهای شهدای دفاع مقدس، ساماندهی مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرستان خرمدره و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس بومی استان زنجان از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

برزگر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح «سپاس» را از جمله برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این طرح علاوه بر سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران از این عزیزان توسط دستگاه‌های اجرایی استان نیز تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۵۳۵ شهید والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ