نقل و انتقالات پرسپولیس تحت تاثیر تصمیم یک ستاره

اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس نام اوستون اورونوف را به سهمیه زیر ۲۵ سال لیست خود انتقال داد. ​

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس نام اوستون اورونوف را به سهمیه زیر ۲۵ سال لیست خود انتقال داد و قرار است کارت جدید این بازیکن نیز برای بازی در لیگ برتر به‌عنوان سهمیه در نظر گرفته شده صادر شود.

در‌حال‌حاضر مهرشاد اسدی و اورونوف دو بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس به حساب می‌آیند.

با این اتفاق باشگاه پرسپولیس نام سعید مهری را بدون اینکه نام بازیکنی را از لیستش خارج کند، به لیست اضافه کرد و در شرایط فعلی سینا اسدبیگی جزء نفرات لیست بزرگسالان پرسپولیس به حساب می‌آید. ضمن اینکه خود سینا در این یکی دو روز با وجود اینکه از لیست سفر به عربستان خط خورد تمرکزش روی تمرینات اختصاصی بوده و درخواستی برای جدایی از پرسپولیس از مسئولان این باشگاه نداشته و به‌نظر قصد ماندن و رقابت با هافبک‌های تیمش را دارد. از آن سو مسئولان این باشگاه برخلاف هفته گذشته دیگر قصد کنار گذاشتن اسدبیگی را از لیست خود ندارند مگر اینکه سهمیه جذب یک بازیکن خارجی به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

اگرچه منصور قنبرزاده در ابتدای این هفته از احتمال اضافه شدن سهمیه جذب یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی به باشگاه‌های لیگ برتری خبر داد اما تا روز گذشته چنین چیزی به باشگاه‌ها ابلاغ نشده بوده و تا زمانی هم که این موضوع به تایید هیات‌رئیسه نرسد، رسمیت پیدا نخواهد کرد. جالب اینکه در همین یکی دو روز ایجنت‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم چند بازیکن در پست وینگر پیدا کرده‌اند تا در صورت تغییر قانون بازیکن مدنظرشان را به لیست سرخپوشان اضافه کنند. چه‌بسا با یک‌سری اتفاقات اسدبیگی طی همین امروز و فردا باز مجبور به جدایی شود. 

این در حالی است که پرسپولیس در خط میانی خود با ترافیک بازیکن روبه‌رو است و باید دید درنهایت گاریدو چه تصمیمی در این‌باره خواهد گرفت. درحالی‌که قرمزها پس از جدایی مهدی ترابی نتوانستند جانشینی در حد او در پست وینگر پیدا کنند.
       

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ