دارنده طلای پارالمپیک:مجبورم باتراکتور کار کنم/ پاداشها یکسان شود

اقتصاد ایران: دارنده مدال طلای پارالمپیک پاریس با درخواست از مسئولان برای یکسان کردن پاداش ها گفت: متاسفانه اصلی ترین مشکل ما اشتغال است و من مجبورم با این شرایطم با تراکتور کار کنم.

احمد امین زاده دارنده مدال طلای پارالمپیک پاریس در مورد سطح مسابقات و رقبایش به خبرنگار مهر گفت: پارالمپیک یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیاست که آرزوی هر ورزشکاری حضور در این مسابقات و کسب مدال است، مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و اکثر رقبا با ۱۰۰ درصد آمادگی شرکت کرده بودند. خدا را شکر می‌کنم در این مسابقات سربلند شدم و به مدال طلا رسیدم.

وی گفت: در آخرین روز مسابقات پارالمپیک به مدال طلا رسیدم و از این بابت خیلی خوشحالم که توانستم در آخرین لحظه هم دل مردم را شاد کنم، مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند. پس از کسب مدال طلا احساسی شدم و اشک ریختم. تمام آن اشک‌ها حاصل ۱۳ - ۱۴ سال زجر و سختی بود که برای رسیدن به این مدال تحمل کرده بودم و خدا را شکر بالاخره به دستش آوردم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک که لقب قوی‌ترین مرد را هم به خود اختصاص داده بود، گفت: پیش از این هم لقب قوی‌ترین مرد پارالمپیک به مرحوم سیامند رحمان اختصاص داده شده بود و خیلی خوشحالم که همچنان این لقب در اختیار ایرانی هاست و امیدوارم در پارالمپیک‌های بعدی هم این روند ادامه داشته باشد.

امین زاده با بیان اینکه مورد حمایت مسئولان قرار نمی‌گیرند، عنوان کرد: من الان طلای پارالمپیک پاریس را کسب کردم و بالاترین مدالی که یک ورزشکار در زندگی حرفه‌ای خود می‌تواند کسب کند همین مدال طلای پارالمپیک یا المپیک است، اما متأسفانه با این شرایط یکی از مشکلات و دغدغه‌های ما بحث اشتغال است.

قوی‌ترین مرد پارالمپیک پاریس خاطرنشان کرد: من روزهایی که اردو نداریم مجبور هستم کشاورزی کنم و با تراکتور کار کنم، واقعاً با توجه به شرایطی که دارم این کار برای من سخت است.

وی گفت: از مسئولان تقاضا می‌کنم همانطور که ما در میادین بین المللی تلاش کردیم و بالاترین مدال ورزشی را کسب کردیم، آنها هم برای اشتغال ما فکری کنند تا حداقل با خیال آسوده ورزش کنیم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک همچنین از عدم همسان سازی پاداش‌های پارالمپیکی‌ها و المپیکی گلایه کرد وگفت: متأسفانه پاداش پای سکوی المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها یکسان نبود و اختلاف آن هم زیاد است، ما هم به این موضوع اعتراض کردیم ولی وزارت ورزش بودجه بیشتری در اختیار کمیته پارالمپیک قرار نداد.

وی ادامه داد: چون ما بیشتر از ورزشکاران المپیکی مدال آور هستیم کمیته ملی پارالمپیک نمی‌تواند پاداش‌های به اندازه المپیکی‌ها به ما بدهند. از وزارت ورزش و ریاست جمهوری تقاضا دارم بودجه پارالمپیک را نسبت به المپیکی‌ها بیشتر کند چون مدال آوری های آنها هم بیشتر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ