ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی آغاز شد

اقتصاد ایران: شهرکرد_رییس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهراب جمال‌پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی با محوریت سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ می‌توانند بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir در این فراخوان نام‌نویسی کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از این ارزیابی و فراخوان، شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به‌عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سال‌روز ملی صادرات است.

جمال‌پور از علاقمندان خواست از امروز با ثبت‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی تنها از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، تاکید کرد: متقاضیان از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان خودداری کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می‌پذیرد و فقط دریافت خود اظهاری گروه خدمات در فرصت بعدی اطلاع‌رسانی و انجام می‌شود.

جمال‌پور بیان داشت: مهلت نام‌نویسی غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ