غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: نگاه خدمت‌رسانی در قم باید متفاوت باشد و به صورت مؤمنانه و منصفانه خدمت‌رسانی صورت بگیرد و غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با رئیس جدید و مدیران ارشد صداوسیمای مرکز قم گفت: شاخصه‌هایی که در روایات برای شهر مقدس قم بیان شده است نسبت به شهرهای دیگر وجود ندارد و این نشان‌دهنده قداست این شهر است.

امام‌جمعه قم اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم و بارز این شهر وجود بابرکت بانوی کرامت است که برای بانوان یک الگو و برای دختران جامعه یک اسوه است.

سعیدی تأکید کرد: با وجود اینکه حضرت یک بانو بودند اما از وظایف و مأموریت‌های خود هیچ کوتاهی نکردند و به‌خوبی تمامی وظایف خود را به سرانجام رساندند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: شهر مقدس قم حرم اهل‌بیت (ع) است به همین خاطر باید نگاه خدمت‌رسانی در این شهر متفاوت باشد و به صورت مؤمنانه و منصفانه خدمت‌رسانی صورت بگیرد و غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و مستقیم با مردم و شنیدن حرف مردم، بررسی مشکلات مردم توسط صداوسیما، نظرخواهی و دریافت درد دل‌های مردم و رساندن به گوش مسئولین کشور باید توسط صداوسیما صورت گیرد چرا که صداوسیما باید زبان گویای مردم شهر باشد.

سعیدی در ادامه گفت: یکی از وظایف صداوسیمای قم برجسته نمودن فضای معنوی در شهر قم است به همین خاطر باید اقداماتش حساب شده باشد.

وی در پایان تأکید کرد: ارتباط مستقیم و مستمر روحانیون شاغل در صداوسیما با دفاتر مراجع و استفاده از نقطه‌نظرات حضرات امری بسیار مهم است که نباید از آن غافل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ