۷۰ درصد گاز کشور در سکوهای پارس جنوبی تولید می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد گاز کشور توسط کارکنان سکوهای پارس جنوبی تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی صبح دوشنبه در جریان سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عسلویه و دیدار با کارکنان سکوی گازی فاز یک (SPQ1) گفت: کارکنان سکوهای پارس‌جنوبی به فرموده مقام معظم رهبری، جهادگر نظام اقتصادی و نیروهای ارزشمند و تأثیرگذار در کشور هستند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعکاس خواسته‌های کارکنان عملیاتی شاغل در سکوهای دریایی در این کمیسیون، ادامه داد: در همین رابطه با مدیریت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت جلساتی برگزار و درباره مسائل مربوط به سقف حقوق تبادل نظر شد و مکاتباتی هم برای حل این مسئله تدوین شده است.

نماینده پایتخت انرژی ایران همچنین به جایگاه و نقش کارکنان سکوهای گازی پارس‌جنوبی در اقتصاد و زندگی مردم اشاره کرد و افزود: وقتی ۷۰ درصد گاز کشور توسط کارکنان سکوهای پارس جنوبی تولید می‌شود، این موضوع از تمامی ابعاد امنیتی، رفاهی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیار مهم است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به این موضوع واقف هستند.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از دغدغه‌های کارکنان مربوط به موارد درون‌سازمانی و مجموعه نفت است، گفت: این موارد هم با نگاه و رویکرد مثبتی که مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران به این موضوعات دارند، رفع خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه میان کمیسیون انرژی با وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو تفاهم و همدلی وجود دارد، تأکید کرد: رئیس مجلس هم در موضوع اهمیت انرژی و کارکنان پرتلاش وزارت نفت نگاه بسیار ویژه‌ای دارد و خواست ایشان بررسی کارشناسی موضوع در کمیسیون انرژی و ارائه نتایج آن است تا تصمیمات مطلوبی گرفته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ