کولاک شبانه حامد کاویان‌پور، خواب سلطان را بهم ریخت!

اقتصاد ایران: حامد کاویان‌پور، هافبک سابق پرسپولیس، اخیراً در مصاحبه‌ای علیه علی پروین صحبت کرده و ادعاهایی را مطرح کرده که جنجال‌های بسیاری به دنبال داشته است.

برترین‌ها: حامد کاویان‌پور، هافبک سابق پرسپولیس، اخیراً در مصاحبه‌ای علیه علی پروین صحبت کرده و ادعاهایی را مطرح کرده که جنجال‌های بسیاری به دنبال داشته است. کاویان‌پور گفته که پروین به عنوان سرمربی پرسپولیس، مانع پیشرفت بازیکنان جوان‌تر می‌شد و نمی‌گذاشت آن‌ها مشهور شوند. او ادعا کرد که اگر بازیکنی در مسیر مشهور شدن قرار می‌گرفت، پروین جلوی رشد او را می‌گرفت. این ادعاها یکی از بحث‌های داغ این روزهای رسانه‌های ورزشی بوده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

کاویان‌پور همچنین به بازیکنانی مانند مهدی هاشمی‌نسب اشاره کرد و گفت که پروین، برخلاف ادعای عمومی، از هاشمی‌نسب حمایتی نکرد. این در حالی است که هاشمی‌نسب، مدافع سابق پرسپولیس، در اوج فوتبال خود و پس از زدن چهار گل در دربی به استقلال پیوست و همین موضوع باعث شد تا اختلافات بزرگی بین او و هواداران پرسپولیس ایجاد شود. کاویان‌پور نیز تأکید کرد که پروین با به راه انداختن یک بحث سوری به واسطه وحید قلیچ سر میز شام باعث شدت‌گیری اختلاف بین هاشمی‌نسب و کادر فنی پرسپولیس شد و انگار جنجالی‌ترین یاغی دو دهه اخیر فوتبال ایران هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کولاک شبانه حامد کاویان‌پور، خواب سلطان را بهم ریخت!

در کنار این ادعاها، کاویان‌پور به ماجرای احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان افسانه‌ای پرسپولیس، نیز اشاره‌ای کرد. او مدعی شد که پروین در مورد بازی خداحافظی عابدزاده و نحوه مدیریت او در تیم تأثیر زیادی داشت. عابدزاده یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است و  به گفته کاویان‍‌پور، شدت این محبوبیت به نحوی بوده که به مذاق پروین و برخی دوستان خوش نیامده و خب احمدرضا هم به سرنوشت تلخ سایر ستارگان بزرگ پرسپولیس دچار شد.

شایعاتی که همواره در مورد علی پروین و سبک مربیگری او وجود داشته، در این مصاحبه کاویان‌پور تقویت شده‌اند. یکی از این شایعات این است که پروین به بازیکنان اجازه نمی‌داد به سطح بالاتری از شهرت برسند و همیشه تلاش می‌کرد کنترل کاملی بر تیم داشته باشد. به گفته کاویان‌پور، این مسأله باعث شده بود که بسیاری از بازیکنان مستعد نتوانند به اوج فوتبال خود دست یابند.

کولاک شبانه حامد کاویان‌پور، خواب سلطان را بهم ریخت!

در خصوص ترکیب تیم پرسپولیس نیز ادعاهایی مطرح شد که در فصل اخیر، پروین بر تصمیم‌گیری‌های یحیی گل‌محمدی و حتی مدیریت باشگاه، تأثیرگذار بوده است. به ویژه در انتخاب ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان، برخی ادعا کرده‌اند که پروین به مدیرعامل باشگاه، درویش، فشار می‌آورده و نقش مؤثری در تصمیم‌گیری‌های کلان تیم داشته است. هرچند این ادعاها تأیید نشده‌اند، اما باعث ایجاد فضای ابهام و شایعه در بین هواداران و رسانه‌ها شده است. همچنین، صحبت‌هایی در مورد تعارضاتی که برخی ادمین‌های نزدیک به علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان فعلی پرسپولیس، با او داشته‌اند، مطرح شده است. به نظر می‌رسد این تعارضات درون تیمی باعث بروز اختلافاتی در تیم شده است که تأثیر آن را در عملکرد تیمی می‌توان دید.

در نهایت، حواشی پیرامون رختکن پرسپولیس در دهه‌های 60 و 70 همیشه بحث‌برانگیز بوده‌اند. شایعاتی درباره درگیری‌های داخلی، کنترل شدید پروین بر بازیکنان و ایجاد فضای بسته در رختکن، همواره مطرح بوده‌اند. برخی از این شایعات شامل این است که پروین به شدت بازیکنان را تحت نظر داشت و به آن‌ها اجازه نمی‌داد تا در خارج از تیم به شهرت برسند. هرچند این شایعات هیچ‌گاه به صورت رسمی تأیید نشده‌اند، اما همواره به عنوان یکی از نکات منفی در مورد دوران حضور پروین در پرسپولیس مطرح بوده است.

کولاک شبانه حامد کاویان‌پور، خواب سلطان را بهم ریخت!

حامد کاویان‌پور با مطرح کردن این ادعاها بار دیگر نام علی پروین و نحوه مدیریت او در پرسپولیس را به صدر اخبار ورزشی بازگردانده است. از ادعاهایی که درباره جلوگیری از پیشرفت بازیکنان گرفته تا تعارضات درون تیمی و نقش پروین در تصمیمات اخیر، همه و همه باعث شده‌اند که هواداران و رسانه‌ها بار دیگر به بررسی دوران حضور پروین در پرسپولیس بپردازند. با این حال، همچنان بسیاری از این ادعاها به صورت رسمی تأیید نشده‌اند و به عنوان شایعات ورزشی در فضای فوتبال ایران باقی مانده‌اند.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ