انجام ۴۰ درصد از روکش آسفالت پروژه جاده مشهد اردهال کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: حدود ۴۰ درصد از روکش پروژه جاده مشهد اردهال کاشان انجام شده است.

علی اکبر آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کاشان جاده مشهد اردهال است، اظهار داشت: این جاده به دلیل تردد فراوان زوار و همچنین همشهریان اطراف مشهد اردهال محل عبور و مرور بسیاری از هموطنان نیز است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جهانی قالیشویان در دومین جمعه از مهرماه در مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: با توجه به حضور جمع کثیری از همشهریان و هموطنان عزیز در این مراسم لازم است جاده مشهد اردهال دارای ایمنی لازم نیز باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به اینکه عملیات بهسازی این مسیر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات بحث خط کشی جاده مشهد اردهال است که با پیگیری‌های انجام شده این مهم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از محور کاشان و مشهد اردهال در دستور کار پیمانکار قرار گرفته است، گفت: در مورد روکش آسفالت این محور هم تا ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته‌ایم.

آقایی با اشاره به کمبود اعتبار گفت: از این رو اجرای لایه نهایی آسفالت محور کاشان - مشهد اردهال به اواخر مهرماه موکول شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به محیط کارگاهی جاده مشهد اردهال خاطرنشان کرد: اقدامات بهسازی و موضوعات دیگر در حال انجام است ولی از همشهریان عزیز می‌خواهیم در صورت سفر به این مناطق و عدم تکمیل پروژه مذکور با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان افزود: در صورت تأمین اعتبار تا پایان مهرماه این محور قابل استفاده و بهره برداری برای عموم مردم خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ