حملات پهپادی و موشکی پیاپی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حملات پیاپی پهپادی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض شب گذشته دشمن اسرائیلی به منطقه البقاع که به زخمی‌شدن شماری از غیرنظامیان از جمله چند کودک انجامید، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۴ با چندین پهپاد انتحاری حمله‌ای هوایی را به مقر فرماندهی گردان جمعیت جنگی لشکر جولان در پادگان یردن انجام دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این حمله محل‌های موضع‌گیری و استقرار نظامیان این گردان هدف قرار گرفت و پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند. همچنین اصابت پهپادها به این پادگان به هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان این گردان انجامید.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی در شهرک شلومی را که نظامیان دشمن از آن‌ها استفاده می‌کردند با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی موضع صهیونیستی «السماقه» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی نیز تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «رامیا» از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با یک موشک هدایت‌شونده هدف قرار گرفت و منهدم شد.

همچنین رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۶:۰۵ به وقت محلی نیز استحکامات توپخانه‌ای دشمن صهیونیست در منطقه اشغالی «الزاعوره» را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان پیش از این نیز طی روز جاری ۴ عملیات را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده بود. بنابراین با احتساب این ۵ عملیات جدید، شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۹ عملیات می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ