والیبال ایران دچار فقر شد/ نمی خواهم در مورد شعارها صحبت کنم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در واکنش به شعارهایی که علیه او داده شد گفت: نمی خواهم در مورد اتفاقات دیدار فینال صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان پس از کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های مردان آسیا گفت: اول جا دارد از خدا تشکر کنم که به ما لطف کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. به مردم سیرجان و مدیریت باشگاه تبریک می گویم. بازی فینال سخت است و می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم و فشار زیادی روی ما بود. بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و خدا را شکر توانستیم پیروز این میدان شویم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا ضربه‌ای به سرش خورد، گفت: بطری پرتاب شد که مهم نیست.

وی در مورد شعارهایی که علیه او دادند اظهار داشت: دوست ندارم در مورد شعارها حرف بزنم و کام مردم را تلخ کنم. امیدوارم تیم شهداب در شهر خودشان موفق شوند.

وی گفت: سعی کردیم کاری که بلد هستیم را به بهترین شکل انجام دهیم. والیبال بعد از جدا شدن یک نسل استثنایی دچار فقر شد و دیگر مثل گذشته بازیکنان بزرگ را در اختیار ندارد. برای تربیت این بازیکنان نیاز به وقت داریم امیدوارم با حمایت فدراسیون و باشگاه و کار مربیان نسل خوبی را تربیت کنیم.

عطایی بااشاره به حمایت هواداران سیرجانی گفت: از هواداران سیرجانی تشکر می‌کنم که قدم رنجه کردند و ما را حمایت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از جدایی از تیم ملی به یک فرد دیگری تبدیل شد و توانست قهرمان ایران و آسیا شود، آیا دوباره خودش را می‌خواهد ثابت کند، گفت: متأسفانه من در زمانی که در تیم ملی سرمربی بودم یک سری اشتباهات داشتم که در خلوت خودم آن را مدیریت کردم دیگر با آن اشتباهات من را نخواهید دید.

وی در پاسخ به این سوال که با حضور پیاتزا اگر به شما پیشنهاد در تیم ملی را بدهند قبول می‌کنید، گفت: صلاح نیست الان به تیم ملی ملحق شوم. پیاتزا مربی خوبی است اما من نمی‌توانم کمک کنم امیدوارم تیم ملی با این مربی بزرگ موفق شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ