تیم والیبال فولاد سیرجان قهرمان باشگاه‌های آسیا شد

اقتصاد ایران: تیم فولاد سیرجان ایرانیان در بیست و ششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ امروز (یکشنبه) در سالن ۶ هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در این مسابقه برای کسب مقام قهرمانی و کسب جام بیست‌وششمی به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی با شکست تیم شهداب یزد سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های جهان را به عنوان قهرمان قاره آسیا به دست آوردند.

البته طبق تصمیمی که امسال گرفته شده تیم‌های اول و دوم سهمیه جهانی را کسب کردند و پیش از مرحله فینال، شهداب یزد و فولاد سیرجان هر دو به عنوان نمایندگان ایران جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده بودند.

تیم فولاد سیرجان در ست‌های اول با امتیاز ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ پیروز میدان شود.

فولادی‌ها در پنج بازی قبلی موفق به شکست نمایندگان عراق، قطر، افغانستان، کویت و اندونزی شده بودند و با برتری مقابل شهداب هم عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تیم فولاد سیرجان این مسابقه را با ترکیب سید محمد موسوی، محمد والی زاده، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، علی حاجی پور و مهدی مرندی شروع کرد.

تیم شهداب یزد با پذیرش این شکست، به مقام نایب قهرمانی دست یافت تا با پنج برد مقابل نماینده اندونزی، قزاقستان (دوبار)، کویت، عراق و یک شکست مقابل فولاد سیرجان به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

سالن ۶ هزار نفری شاهدیه یزد در این دیدار کاملاً تکمیل شده بود و برای اولین بار بانوان یزدی تماشاگر این دیدار بودند. در این مسابقه مردان و زنان یزدی یک صدا تیم شهداب را تشویق کردند.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال به همراه محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال و دیگر مسئولان فدراسیون تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

بدین ترتیب بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه آغاز شده بود، با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و تیم‌های شهداب یزد و جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

والیبال ایران امسال برای پنجمین بار در این رقابت‌ها میزبان بود و جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۰۲ برای نخستین بار میزبان این رقابت‌ها شد و در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۳ نیز میزبانی به ایران رسید.

تیم فولاد سیرجان فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال را هم به دست آورده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ