قطعی برق ورزشگاه خطای انسانی بود/ AFC به ما تاییدیه داده است

اقتصاد ایران: شهردار شهر قدس در خصوص اتفاقی که در ورزشگاه شهر قدس رخ داد، گفت: قطعی برق به خاطر خطای انسانی بوده و مشکلی در این بابت نیست و AFC تاییدیه لازم را به ما داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهلی در رابطه با حادثه‌ای که برای پست برق ورزشگاه شهدای شهر قدس در جریان برگزاری نشست خبری سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الغرافه در لیگ نخبگان آسیا رخ داد، اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد و دو عزیزی که دچار حادثه شدند یکی از آنها از افراد غیر مرتبط با ورزشگاه بود. یکی از ترانس‌های ورزشگاه با خطای انسانی دچار آسیب شد اما الحمدالله با پیگیری که صورت گرفت و حضور به موقع عوامل اداره برق و پیمانکاری که داشتیم بلافاصله مشکل را بر طرف کردند. برق اداری اکنون متصل است و برق برج نور هم تا یک ساعت آینده متصل می‌شود. جراحت این دو عزیز هم سطحی بوده و موردی نیست.

او در رابطه با احتمال لغو بازی فردا شب استقلال و الغرافه گفت: مدیر سیستم VAR با من صحبت کرد و قرار شده که جایگاه تصویربرداری برای سیستم داور ویدئویی فیکس شود.

او ادامه داد: نزدیک به ۶ تا ۷ سال بود که این ورزشگاه به دور از مسابقات بود ما یک کار بر زمین مانده‌ای را شروع کردیم و به اتفاق مدیریت شهری تصمیم گرفتیم برای توسعه ورزش جوانان در شهر قدس برای توسعه بحث فوتبال در این ورزشگاه اقدامات بسیار زیادی را انجام دادیم و نسبت به بازسازی این ورزشگاه با توجه به حمایتی که مدیریت شهری، فرماندار و سایر دوستان داشتند نسبت به بازسازی این استادیوم در کمتر از یک سال اقدام کردیم و مشکلات زیرساختی بسیار زیادی را داشت که الحمدالله توانستیم مشکلات زیرساختی را برطرف کنیم و طبق بازدیدی که مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC داشته است ما تاییدیه های لازم را دریافت کرده‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ