حضور گروه سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

اقتصاد ایران: عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، حضور پررنگ خواهد یافت و این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد که محصولات جدید سایپا را تست و ارزیابی کنند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد،‌ جدیدترین محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند. در این نمایشگاه،‌ شرکت‌های سایپا، پارس خودرو،‌ زامیاد،‌ سایپادیزل،‌‌ سایپاسیتروئن،‌ خدمات فنی رنا،‌ ایران کاوه،‌ امدادخودرو سایپا و همچنین 13 نمایندگی از استان خراسان رضوی حضور خواهند داشت و این امکان فراهم شده که بازدیدکنندگان خودروهای شاهین پلاس و سهند را تست کنند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه کلینیک نظرسنجی و کارگاه مدیریت تجربه مشتریان را برگزار خواهد کرد. همچنین ‌میز خدمت و موبایل اپلیکیشن با هدف بهبود اطلاع‌رسانی و ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا برپا است.

شرکت سایپا، محصولات جدیدی چون شاهین پلاس،‌ اطلس پلاس،‌ تویوتا هیبرید و انواع چانگان (CS35 پلاس، CS55 پلاس، UNI-K و تاکسی برقیEADO EV 460) را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت پارس خودرو،‌ محصولات، سهند گازسوز، سهند آپشنال،‌ P90 (ال نود ایرانی)،‌ نیسان سیلفی و‌ رووی را برای عموم و علاقمندان در این نمایشگاه،‌ عرضه می‌کند.

در این میان قرار است شرکت سایپاسیتروئن با خودروی C3XR در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شود.

شرکت زامیاد نیز محصولاتی نظیر باراد 6 تن،‌ وانت پادرا پلاس لانگ یخچال‌دار، وانت ‌پادرا پلاس کمپرسی،‌ میدل باس 38 نفره،‌ میدل باس VIP و ‌ اتوبوس برقی را در غرفه خود به نمایش عموم می‌گذارد و قرار است وانت جدید این مجموعه به نام "واندر" رونمایی شود.

در نمایشگاه یاد شده، شرکت ایران کاوه سه محصول که شامل پادرا با اتاق مسقف فلزی،‌ تیغه کانتینربر سه محور و کفی تریلر را عرضه خواهد کرد.

شرکت سایپادیزل نیز دست پُر در مشهد مقدس حضور خواهد یافت. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک محصولات کشنده KX520،‌ کامیون باری یخچالی KR285،‌ کامیون کمپرسی KC465،‌ کامیون فوتون M4،‌ کامیون فوتون کمپرسی M4،‌ کامیون فوتون برقی 6 تن و کامیون فوتون M4 اتومات 8 تن را ببینند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین رویدادهای سالانه خودرویی کشور است که از تاریخ 28 تا 31 شهریورماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد و علاقمندان از ساعت 16 الی 22 می‌توانند از این نمایشگاه و به خصوص سالن عطار که گروه سایپا در آن مستقر شده است،‌ بازدید کنند و در جریان آخرین اقدامات،‌ محصولات جدید و فعالیت‌های توسعه‌ای این مجموعه قرار گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ