نکونام: شرایط برای استقلال خوب نیست/ توانایی بردن حریف را داریم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما استقلال هستیم و توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازی با تیم‌های قدرتمند همیشه دشوار خواهد بود اما ما هم استقلال هستیم و توانایی شکست هر تیمی را داریم. باید روی عملکرد و تمرکز خودمان کار کنیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از توضیحات خود ادامه داد: من با واقعیت جلو می‌روم و با بازی‌هایی که از تیم حریف دیدم، تیم الغرافه دو یا سه بازیکن دارد که ملیت قطری دارند. تمام بازیکنان آنها با کیفیت و خارجی هستند و فقط برای جام باشگاه‌های آسیا روی آنها حساب باز کردند. فوق العاده قوی هستند اما استقلال هستیم و تمام توان خود را می‌گذاریم.

وی در ادامه گفت: در لیگ ایران سه بازی مهمان بودیم و در لیگ نخبگان قدرت ما ورزشگاه و هواداران بودند که نمی‌توانیم بازی کنیم. از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم که استادیوم را آماده کردند اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. پارسال تیم من توی آزادی چه قدرتی داشت با وجود هواداران و اما امسال اینگونه نیست. امیدوارم در ادامه راه در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران نیروی قوت اصلی ما هستند.

سرمربی استقلال در پایان نشست خبری خود پیش از دیدار با الغرافه قطر در لیگ نخبگان توضیح داد: تغییرات سیستمی از پارسال به نسبت امسال داشتیم و نیاز به زمان داریم، آنها هم همین طور هستند و بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض می‌کنند، تمام تیم الغرافه اینگونه است چرا که همه آنها با کیفیت هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ