حماس، جهاد و احرار: حمله یمن، پاسخ طبیعی بود

اقتصاد ایران: جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و احرار فلسطین از یمنی‌ها بابت حمله موشکی به اراضی اشغالی تشکر کردند و آن را پاسخ طبیعی به جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و مسلمانان در منطقه دانستند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و جنبش احرار فلسطین نیز طی بیانیه‌های جداگانه‌ای حمله موشکی ارتش یمن به قلب فلسطین اشغالی را ستودند و آن را پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اسرائیل در اراضی اشغالی دانستند.

جنبش حماس طی بیانیه خود، حمله یمن را «پاسخ طبیعی» به حملات رژیم اسرائیل به مردم فلسطین، یمن و منطقه عربی دانست و تأکید کرد: دشمن صهیونیست هرگز روی خوش امنیت را نخواهد دید مگر اینکه دست از حملات وحشیانه خود علیه مردم فلسطین در غزه بردارد.

حماس افزود: «تداوم عملیات‌های پشتیبانی و درگیری مستقیم با دشمن صهیونیست از سوی جبهه‌های مقاومت در یمن، لبنان و عراق، حق قانونی برای جریان مقاومت ملت و امت ماست».

حماس همچنین از همه نیروها و ملت‌های آزاده و وجدان‌های بیدار امت اسلامی و عربی خواست به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود از ملت و مقاومت شجاع فلسطین تا توقف حملات صهیونیست‌ها ادامه دهند.

جهاد: این حمله ضعف دشمن را نشان داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز طی بیانیه‌ای، از عملیات ارتش یمن در اراضی اشغالی استقبال کرد و گفت که این حمله موشکی به قلب اسرائیل را که بحران‌های دشمن را تشدید کرد و ضعف آن را نشان داد، تحسین می‌کند.

جهاد اسلامی تأکید کرد: شجاعتی که مردم یمن در مواجهه با استکبار آمریکا و سرکشی صهیونیست‌ها از خود نشان دادند، پایبندی این ملت برادر به حمایت و کمک به مردم فلسطین را نشان می‌دهد و بر آن صحه می‌گذارد.

جنبش احرار: همه سامانه‌های صهیونیست‌ها در 11 دقیقه از هم فروپاشید

جنبش احرار فلسطین نیز در بیانیه خود ضمن استقبال از «عملیات منحصر به فرد برادران سلاح و خون و آرمان در نیروهای مسلح یمن»، تأکید کرد: این حمله موشکی همه سامانه‌های دفاعی اشغالگران را در کمتر از 11 دقیقه در هم کوبید و این درحالی بود که رژیم اسرائیل در حلقه‌ امنیتی و نظامی قرار گرفته است.

این جنبش، عملیات ارتش یمن را تحول منحصر به فرد و نقطه عطف در مدیریت جنگ علیه رژیم اسرائیل دانست و گفت: این عملیات، سطح پیوستگی و وحدت محور مقاومت در خندق نبرد طوفان الاقصی است و پیامی است به دشمن اشغالگر مبنی بر اینکه باید جنگ فاشیستی خود علیه مردم فلسطین را متوقف کند.

ارتش یمن صبح امروز یکشنبه برای اولین بار در تاریخ این کشور با موشک هایپرسونیک، یافا (تل‌آویو) در اراضی اشغالی را هدف قرار داد، این سومین عملیات موفق ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها در جریان حمایت یمنی‌ها از مقاومت و مردم فلسطین در غزه است؛ در عملیات اول، این جنبش با موشک ایلات اشغالی را هدف قرار داد و در عملیات دوم با پهپاد دوربرد یافا داخل شهر تل‌آویو را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ