مدیریت اشتباه فوتسال رانابود کرد/نباید به تیم ملی فشار آورد+فیلم

اقتصاد ایران: دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی برای حضور در دهمین دوره مسابقات جام جهانی گفت: نباید به بازیکنان و کادر فنی برای کسب نتیجه فشار وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، دوشنبه ۲۴ شهریور رو در روی تیم ملی ونزوئلا قرار خواهد گرفت. شاگردان وحید شمسایی که نتوانستند اردوهای آماده سازی خود را به طور کامل پشت سر بگذارند و تنها با دو دیدار تدارکاتی برابر قزاقستان راهی این بازی ها می شوند امیدوارند با کسب ۳ امتیاز برابر حریف خود، گام نخست را مقتدرانه آغاز کنند.

رضا ناصری، دروزاه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران که سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه دارد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی پرداخته است.

ناصری در خصوص ارزیابی خود از شرایط تیم ملی گفت: وحید شمسایی گزینه بسیار خوبی برای تیم ملی بود و وقتی دست به جوانگرایی زد خیلی ها می گفتند تیم نتیجه نمی گیرد. اما با سیاست و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه قهرمان آسیا شد. اما آیا ما امکانات و بازی های دوستانه در سطح قهرمانی دنیا به تیم ملی دادیم؟ قرارداد شمسایی ۳ هفته قبل از جام جهانی امضا شده است. به همین دلیل است که می گویم مدیریت ما ضعیف است و شکست اول همینجا رقم خورد.

وی گفت: ما برای تیم ملی چه کاری انجام دادیم؟ چه فرصتی برای آزمون و خطا و پیاده کردن تاکتیک ها در اختیار تیم قرار دادیم؟

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص صحبت های برخی کارشناسان مبنی بر اینکه ایران در گروه راحتی قرار دارد و باید به راحتی به مراحل بالاتر برسد گفت: فوتسال الان سخت شده است و نمی توان به راحتی هر تیمی را شکست داد. بعضی مربیان مصاحبه می کنند و می گویند که مسابقات اصلی از ۸ تیم آغاز می شود و شمسایی را روی لبه تیغ می گذارند. اینها چه حرف هایی است. اینها یا با قصد غرض حرف می زنند و یا می خواهند تیم ملی را تخریب کنند و یا به بازیکنان استرس وارد کنند. اینکه من بگویم تیم ملی ۱۰۰ درصد به جمع ۴ تیم می رسد استرس به بازیکنان وارد می شود و قطعاً نیت شومی وجود دارد.

وی گفت: کسی که دلسوز باشد می گوید دوره مقدماتی سخت است و باید با قدرت شروع کنیم. حریفان ما تا دندان مسلح هستند. ما باید هر بازی را برای خود بزرگ کنیم که بتوانیم با تمام توان وارد زمین شویم. این مصاحبه ها تخریبی است. تک تک بازی های ملی سخت است. اگر کسی می گوید این بازی راحت است می خواهد تخریب کند.

او خطاب به بازیکنان تیم گفت: شما اگر وارد ۸ تیم شوید کار بزرگی کرده اید. اگر وارد ۴ تیم شوید کار بزرگتری کرده اید و اگر سوم شوید کار بی نظیری است.

رضا ناصری در خصوص دلایلی که موجب شده فوتسال ایران نسبت به سال های قبل ضعیف تر شده باشد در حالی که کشورهایی مانند ژاپن ساختار فوتسال خود را توسعه داده اند گفت: نیروی انسانی نسبت به سال های قبل کم شده است. در گذشته سالن ها مملو از جمعیت بود. اما فوتسال تبلیغ نشد و روابط عمومی ها ضعیف عمل کردند. دوم اینکه ثبات مدیریت در فوتسال وجود ندارد و از مدیرانی استفاده کردند که ته مانده رشته های دیگر بود.

مثلاً آقای ترابیان روابط بین الملل بود و در برهه ای رییس کمیته فوتسال شد. آقای احسان اصولی رییس هیات فوتبال مشهد بود و به فدارسیون آمدند. این یک توهین به مجموعه فوتسال است. به شکلی با فوتسال برخورد می شود که انگار متخصص نمی خواهد و این غلط است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ