ابراز امیدواری قطری‌ها از موفقیت الغرافه و الوکره مقابل ایرانی‌ها

اقتصاد ایران: چند تن از کارشناسان قطری برای تیم های فوتبال الغرافه و الوکره در مصاف با استقلال در لیگ نخبگان آسیا و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ۲ آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید رو در روی الغرافه قطر قرار گیرد. این بازی به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور سیستم داور ویدئویی VAR و با ظرفیت ۸ هزار نفری تماشاگران برگزار خواهد شد.

سایت الشرق قطر با چند تن از ملی‌پوشان سابق این کشور در رابطه با نمایندگان قطر در رقابت‌های آسیایی گفت‌وگو کرده است.

در ابتدای مطلب این سایت آمده است: سه تیم السد، الریان و الغرافه از قطر آماده آغاز رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب هستند، در حالی که تیم الوکره در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور خواهد داشت. در اولین هفته، السد مهمان تیم العین امارات، قهرمان فصل گذشته است و الغرافه نیز در تهران مقابل استقلال ایران قرار خواهد گرفت. همچنین، الریان روز سه‌شنبه در استادیوم احمد بن علی میزبان الهلال عربستان است و الوکره روز چهارشنبه در استادیوم الجنوب به مصاف تیم تراکتور ایران می‌رود. السد، تنها تیم قطری که دو بار در سال‌های ۱۹۸۹ و ۲۰۱۱ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است، به همراه الریان و الغرافه به دنبال شروعی قدرتمند هستند تا ابتدا به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یابند و سپس به مراحل بعدی صعود کنند.

خالد سلمان: همه از چالش‌ها آگاه هستند

خالد سلمان بازیکن سابق تیم ملی قطر، از حضور تیم‌های السد، الریان و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا ابراز خوش‌بینی کرد. او گفت: لیگ نخبگان آسیا با نسخه‌های قبلی متفاوت است و رقابت‌ها بسیار دشوار و پرچالش خواهد بود.

وی افزود: تیم‌های قطری با هفت بازیکن خارجی در لیگ داخلی بازی می‌کنند، اما در این رقابت‌ها اجازه استفاده از ۱۰ بازیکن خارجی را دارند و به همین دلیل این تیم‌ها به جذب بازیکنان خارجی بیشتری پرداخته‌اند. سلمان تأکید کرد که رقابت برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم و سپس پیشروی در مراحل بعدی سخت خواهد بود اما انتظار دارد که رقابت میان تیم‌ها باز باشد.

رائد یعقوب: بازی‌های دشوار نیاز به آمادگی ویژه دارد

رائد یعقوب بازیکن سابق تیم ملی قطر نیز بر سختی رقابت‌های لیگ قهرمانان نخبگان آسیا تأکید کرد و گفت: این مسابقات از نظر ساختار و سطح، با لیگ‌های قبلی آسیا بسیار متفاوت است. او بیان کرد که موفقیت تیم‌های قطری به میزان آمادگی جسمی و ذهنی بازیکنان بستگی دارد. یعقوب معتقد است که الوکره شانس بالایی برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲ دارد.

عبدالعزیز العبیدلی: با وجود قدرت حریفان به نمایندگان خود اعتماد داریم

عبدالعزیز العبیدلی، یکی از نمادهای باشگاه الوکره محسوب می‌شود، اعلام کرد که تیم‌های السد، الریان و الغرافه شانس بالایی برای موفقیت در مرحله گروهی دارند. وی افزود که این تیم‌ها با جذب بازیکنان خارجی جدید برای حضور در این رقابت‌ها آماده هستند و امیدوار است که آن‌ها امسال بتوانند در آسیا رقابت جدی داشته باشند.

حسن العتیبی: تمرکز و ارائه بهترین عملکرد ضروری است

حسن العتیبی، بازیکن سابق تیم ملی قطر و تحلیل‌گر فوتبال، تأکید کرد که تیم‌های قطری باید تمرکز کامل و تلاش زیاد در این رقابت‌ها داشته باشند. او همچنین اشاره کرد که رقابت‌ها در برابر تیم‌های قدرتمندی از عربستان، ایران و قهرمان فصل گذشته یعنی العین امارات بسیار سخت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ