دیس‌بک تند ستاره سابق پرسپولیس به پژمان جمشیدی

اقتصاد ایران: حامد کاویانپور به یکی از خاطراتی که پژمان جمشیدی نقل کرده بود، پاسخ تندی داد.

ورزش سه: پژمان جمشیدی که یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به حساب می‌آید در گفت‌وگویی خاطره‌ای جالب و البته طنز از کریم باقری و حامد کاویانپور تعریف کرد و در آن از نوع برخورد علی پروین با کاویانپور گفت. درون مایه خاطره پژمان این بود که حامد همیشه تلاش می‌کرد، اما همیشه مورد سرزنش علی پروین قرار می‌گرفت.

حالا حامد کاویانپور در مصاحبه با ورزش سه و آنتن در واکنش به آن خاطره به اصطلاح کاربران فضای مجازی به پژمان جمشیدی دیس‌بک داد و گفت:

«پژمان جمشیدی از دوستان خیلی خوب فوتبالی من است. در رابطه با آن صحنه هم باید بگویم که همچین چیزی بود، ولی از شما می‌خواهم که حتما بابتش از آقای پروین سوال کنید که آیا همچین دیالوگی با حامد کاویانپور داشته یا خیر.»

او این را هم گفت که رفتار پروین کاملا سنتی بوده است:

«علی پروین در رختکن کاملا سنتی بود. ایشان همیشه به صورت کلی حرف می‌زد که اگر برنده نشوید فلان اتفاق می‌افتد یا مثلا می‌گفت یک بند کفش من به همه شما می‌ارزید و از این قبیل صحبت‌ها.»

کاویانپور که به قول خودش سفره دلش باز شده بود، در انتقاد از علی پروین افزود:

«اولین گلایه من این است که چندین سال است از فوتبال دور هستم. در سال‌های اخیر از آقای پروین چند مرتبه از هافبک‌ها پرسیده‌اند، از شاگردان قدیمی‌اش پرسیده‌اند، ولی ایشان یک مرتبه هم از من اسم نبرد. این نشأت گرفته از ذات و ژن آقای پروین است.»

هافبک اسبق پرسپولیس صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:

«در شرح وظایف همه چیز را از من می‌خواستند، شرکت در حمله، دفاع، بازی‌سازی، همه چیز را از من می‌خواستند. علی پروین همیشه به ما می‌گفت باید بدوید. یک چیز بدی که جا افتاده بود این بود که اگر تیم نیمه اول گل نمی‌زد، همه ما متهم به ندویدن می‌شدیم. استدلال آقای پروین این بود که می‌گفت چون در قدیم‌ها تیم‌ها در همان 20 دقیقه اول بازی دو هیچ از ما عقب می‌افتادند شما چرا نیمه اول اصلا گل نزدید!؟ 

یک‌بار حمید استیلی از ایشان پرسید که علی آقا بگویید باید چکار کنیم؟ علی آقا هم نگاهی به او انداخت و گفت من باید بگویم چکار کنید؟ بچه‌های آن موقع هم به لحاظ فنی قوی بودند و هم به خوبی با یکدیگر هماهنگ می‌شدند. الان شرایط طوری شده که اصلا چنین افکاری در فوتبال ما جایگاهی ندارد.»

کاویانپور این را هم یادآور شد که خاطرات پژمان را فراموش نکرده، ولی ترجیح داد فعلا بیشتر توضیح ندهد:

«آقای پژمان جمشیدی برخی چیزها را یادش رفته. مثل دقیقه 8 که جلوی امارات ما را 10 نفره کرد.»

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ