آنچلوتی: شاید حق‌مان نبود بازی را ببریم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که نمایش تیمش برابر سوسیه‌داد در حد انتظار نبوده است اما این موضوع را طبیعی دانست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه سوسیه‌داد در هفته پنجم رقابت‌های لالیگای اسپانیا اعتراف کرد که مردانش شب سختی را پشت سر گذاشتند و با توجه به عملکردی که در این بازی ارائه کردند شاید حق‌شان نبود که برنده بازی باشند.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها با اذعان به برتری حریف باسکی در مقاطع مختلفی از بازی، گفت: مسلماً عملکردمان به اندازه کافی سزاوار نقد هست. این بازی یک بهانه خوب برای ماست که بررسی کنیم و ببینیم مشکلات کارمان کجاست که اینگونه سه امتیاز دیگر به امتیازات‌مان در جدول اضافه می‌کنیم.

کارلتو ادامه داد: بازی سختی بود و شاید شایسته کسب پیروزی نبودیم چرا که سوسیه‌داد واقعاً خوب بازی کرد. البته ما هم زیر فشار حریف دوام آوردیم، فداکارانه و متعهدانه بازی کردیم. همیشه پیش نمی‌آید که یک تیم اینگونه فداکارانه بازی کند اما ما امروز این کار را انجام دادیم.

 

یکی از مشکلات بازی رئال مادرید، به دردسر افتادن هنگام پرس از جلوی حریف تیم بود. آنچلوتی در این خصوص هم اظهار داشت: بله ما در انجام این کار خوب نبودیم. حریف به خوبی ما را پرس می‌کرد و این باعث می‌شد که بازیکنان ما نتوانند یار خالی برای پاس دادن توپ پیدا کنند. قبول دارم که تیم ما هنوز صد درصد آماده نیست اما بازیکنان‌مان رو به پیشرفت هستند. درباره این بازی می‌شود کلی عیب و ایراد گرفت اما مهم این است که ما کارمان را (بعد از تعطیلی دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی) خوب شروع کردیم. با این حال باید در نظر داشت که ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم که این هم طبیعی است به خصوص که ما 4 هافبک‌مان را در اختیار نداریم. من برای زحمتی که بازیکنان در این بازی کشیدند ارزش فراوانی قائلم. از عملکرد آنها بسیار راضی‌ام.

آنچلوتی درباره عملکرد فردی کیلیان امباپه که گل دوم بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند هم عنوان کرد: من او را سرحال و شاداب دیدم. به نظرم این بار در حرکات پا به توپش بسیار خطرناک‌تر و مؤثرتر بازی می‌کرد. او هم در حال پیشرفت است و من از بازی‌اش راضی‌ام.

پنالتی اعلام شده به سود رئال‌مادرید آخرین موضوعی بود که آنچلوتی به آن اشاره داشت. او گفت: من صحنه را ندیدم و فقط تصاویر آهسته را مشاهده کردم. با این حال زمانی که داور به سمت VAR رفت همه چیز را بهتر دید و بدون تردید سوت زد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ