اسپاتیفای روش جدیدی را برای جلوگیری از ثبت آهنگ‌های کودکانه در پروفایل موسیقایی والدین آزمایش می‌کند

اقتصاد ایران: کاربران اسپاتیفای در سه کشور جهان اکنون می‌توانند فهرست‌های پخش مستقل و مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال را ایجاد کنند.

اگر کودکان بارها و بارها درخواست پخش آهنگ‌های مخصوص سن خود را داشته باشند، الگوریتم اسپاتیفای، درخواست را تشخیص و آهنگ‌های مشابه را در پروفایل والدین پیشنهاد می‌دهد. پلتفرم مذکور برای برای حل این مشکل، اپلیکیشنی اختصاصی برای کودکان منتشر کرد و سال گذشته نیز قابلیتی برای حذف لیست‌های پخش خاص از پروفایل کاربران به پلتفرم مذکور اضافه شد. اکنون اسپاتیفای برنامه‌ی آزمایشی را در سه کشور راه‌اندازی کرده است تا حساب‌های کاربری مدیریت‌شده را برای کاربران زیر ۱۳ سال مورد بررسی قرار دهد.

حساب‌های کاربری مدیریت‌شده‌ی اسپاتیفای به والدین و سرپرستان اجازه می‌دهد محتوای دردسترس برای شنوندگان جوان و کودکان را ازطریق کنترل‌های درون‌برنامه‌ای کاربردی‌تر مانند مدیریت پخش تصاویر متحرک روی کاور آهنگ، ویدیوها و محتوایی که برچسب صریح دارند، تنظیم کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید اسپاتیفای تصمیم بگیرند آیا شنونده‌ی جوان یا کودکان قادر به پخش آهنگ‌ها یا آثار هنرمندان خاصی باشند یا خیر.

قابلیت جدید اسپاتیفای برای اکانت‌های والدین، درحال‌حاضر برای کاربرانی که طرح Premium Family دارند، در کشورهای دانمارک، نیوزلند و سوئد دردسترس قرار گرفته است.

هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ فعال‌سازی ویژگی مذکور برای مشترکان سرویس Premium Family سایر کشورها ازجمله ایالات‌ متحده وجود ندارد. باید اشاره کنیم هزینه‌ی ماهانه‌ی سرویس مذکور ۲۰ دلار است.

مقالات مرتبط:
  • اسپاتیفای از پرونده حقوقی بزرگ با امینم سربلند بیرون آمد
  • مدیران عامل متا و اسپاتیفای علیه قوانین سفت‌وسخت اروپا برای هوش مصنوعی موضع گرفتند

حذف آهنگ‌های کودکانه از فهرست پخش اسپاتیفای، احتمالاً بزرگ‌ترین مشکلی نیست که والدین با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما دردسترس بودن قابلیت مذکور می‌تواند برای ترغیب تعداد بیشتری از کاربران به ارتقای طرح اشتراکی کافی باشد و همچنین زمینه را برای ایجاد حساب‌های کاربری مستقل کودکان فراهم کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ