سرود «شهر امید» تولید شد

اقتصاد ایران: شهرکرد-سرود «شهر امید» با حضور نوجوانان محله‌ی منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران شهرکرد از سوی واحد موسیقی و دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سرود «شهر امید» با تکیه بر توجه به خانواده، دوستی، همدلی و آبادانی سرزمین با حضور نوجوانان و جوانان محله‌ای منظریه شهرکرد تولید شده است.

مهدی حسن زاده افزود: قاسم صرافان «شاعر» حسن برزگری «تنظیم کننده» و زهرا شفیعی، مرتضی کیانی هرچگانی سرپرست و مربی این گروه سرود در محله منظریه شهرکرد می‌باشند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید این سرود را با همکاری دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان عنوان کرد و گفت: دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری برای آشنایی و استفاده عموم مردم از هنر به‌ویژه در مناطق کم برخوردار تر شهر تشکیل شده و این دفتر تلاش دارد در زمینه‌های مختلف هنری بتواند در این مناطق با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خلق و تولید اثر هنری داشته باشد.

حسن زاده هنر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و افزود: تولیدات هنری و برگزاری کلاس‌های آموزشی هنر در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغدهای اصلی حوزه هنری و واحد موسیقی است و تلاش داریم با همکاری دفتر هنر مردمی تولیدات و کلاس‌های آموزشی دیگری در زمینه موسیقی در مناطق دیگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم.

این هنرمند موسیقی استان درباره انتشار این سرود گفت: پس از تولید سرود «شهر امید» مراحل ساخت نماهنگ این سرود نیز با همکاری هنرمندان هنرهای تصویری حوزه هنری در محله منظریه به پایان رسیده و به زودی از سوی حوزه هنری استان منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تا کنون دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های تئاتر، سینما، موسیقی، ادبیات، تجسمی و … در مناطق کم برخوردار استان توانسته است ضمن پرورش استعدادهای هنری در این مناطق آثار را در زمینه ادبیات، تئاتر بچه‌های مسجد و موسیقی تولید کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ