هنرجو: رضا لسانی باید طبق قانون سوم می‌شد

اقتصاد ایران: مدیر تیم‌های ملی اسکیت کشورمان گفت: رضا لسانی، نماینده کشورمان باید طبق قانون سوم می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدمحسن هنرجو مدیر تیم‌های ملی اسکیت کشورمان در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان در فری استایل اظهار داشت: فری استایل ایران در مسابقات جهانی توانست اولین مدال خود و البته خوشرنگ‌ترین مدال‌ها شامل دو طلا و یک برنز را به دست آورد. این مدال‌ها با زحمات کادر فنی فدراسیون، خانواده‌ها و از همه مهم تر خود بازیکنان که روزهای سختی را داشتند، رقم خورد و امیدوارم هر روز مدال‌های خانواده اسکیت بیشتر و خوشرنگ تر شود.

وی  پس ناداوری در حق رضا لسانی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف چینی گفت: اتفاق عجیبی در مسابقات اینلاین فری استایل در مسابقات جهانی ایتالیا افتاد. رضا لسانی، نماینده کشورمان باید طبق قانون سوم می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

هنرجو در ادامه افزود: از آنجا که در راند اول یک مانع حریف چینی افتاده بود، ما اعتراض خود را به کادر داوری دادم و آن را مکتوب اعلام کردیم. در قانون صراحتا ذکر شده اگر مانعی به هر دلیلی بیفتد دو دهم به بازیکن خطاکار اضافه می‌شود  ولی در جای دیگر عنوان شده اگر مسبب بازیکن باشد این اتفاق می‌افتد. در عین حال این امتیاز را به ما ندادند و خواهش کردند اگر می‌خواهند مسابقه عادلانه باشد، فیلم را ببینیم و اعلام کردند افتادن مانع به دلیل ساخت زمین است نه خطای بازیکن!

وی تصریح کرد: ما موضوع را احساسی نکردیم و خواستیم قانونی عمل شود از آنجا که اعضای تکنیکال میتینگ اکثرا چینی هستند و دیدند که قانون به سود ماست، گفتند تیم داوری تصمیم می‌گیرد و شما هر کاری می‌خواهید انجام دهید. اعتراض ما درست بود و اگر راند اول را پیروز می‌شدیم توانایی داشت بقیه راندها را پیروز شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ