تا پایان سال ۲ هزار کودک کار، استعدادیابی می‌شوند

اقتصاد ایران: سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت:تا پایان سال ۲ هزار کودک کار، استعدادیابی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین استقبال از مهر ویژه فرزندان ایران تحت عنوان "مهر جوانه‌های امید" توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور بیش از ۱۶۰۰ کودک مدارس پویاشهر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و تنی چند از مدیران و معاونین این سازمان به اتفاق برخی از مدیران اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و فعالان حوزه کودک حضور داشتند.

حضور بیش از ۱۶۰۰ کودک مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران شور و حال خاصی به این مراسم باشکوه داده بود و برنامه‌های متنوعی نیز اجرا گردید تا خنده و شادی بر لبان این کودکان جاری شود.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از توزیع بسته‌های نوشت افزار میان کودکان کار خبر داد و گفت: این بسته‌ها از طریق مدارس پویا شهر در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

نقیب همچنین عنوان کرد: با همراهی و مشارکت گروه‌های مردم‌نهاد و خیرین، بیش از ۵ هزار بسته نوشت‌افزار و آموزشی تهیه شده است که از (۲۵ شهریور) توزیع آنها شروع است.

به گفته سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در قالب استقبال از مهر، ۳۹ مرکز پویا شهر برای میزبانی از دانش‌آموزان مهیا شده‌اند.

نقیب در پایان تاکید کرد که امسال قصد داریم تا پایان سال استعدادیابی ۲ هزار کودک کار را انجام دهیم که در کل کشور اقدام بی‌نظیری خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ