راه‌اندازی مجدد بیمارستان شهید رحیمی؛ درخواست ویژه مردم ازمسئولان

اقتصاد ایران: بیرجند - مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در خواست مردم و مسئولان استان در ارتباط با راه اندازی مجدد بیمارستان شهید رحیمی را به مسئولان سازمان منتقل می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ناقوسی شامگاه شنبه در پایان سفر هیئت اعزامی از سوی سازمان تأمین اجتماعی کشور به استان در جمع خبرنگاران گفت: با در خواست رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در خصوص بررسی وضعیت درمان در سازمان تأمین اجتماعی در این استان، به اتفاق هیئتی به بیرجند سفر و از دو مرکز بستری درمانی بیرجند بازدید کردیم.

به گفته وی با مصوبه هیئت امنای این سازمان، بیمارستان هیئت امنایی میلاد از ۹۶ تخت به ۱۴۰ تخت افزایش یافت و به بیمارستان ملکی تبدیل شد و تشکیلات و نیروی انسانی مناسب برای آن تعریف شد.

وی تصریح کرد: در این بیمارستان قبل از آن با ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت خدمات ارائه می‌شد و این در حالی بود که تجهیزات گران قیمتی متناسب با ۹۶ تخت در آن وجود داشت اما بیمه شدگان نمی‌توانستند از آنها استفاده کنند.

ناقوسی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت امنای سازمان، دو برابر سال‌های گذشته نیروهای بیمارستان میلاد تبدیل وضعیت شدند.

وی متذکر شد: متأسفانه مصوبه هیئت امنا تبصره‌ای داشت که بر اساس آن با ملکی شدن بیمارستان میلاد، قسمت بستری بیمارستان شهید رحیمی باید به بیمارستان میلاد منتقل و این بیمارستان به پلی کلینیک تبدیل شود.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: این موضوع حساسیت خاصی در بین جامعه کارگری، کارفرمایی و بیمه شدگان استان ایجاد کرد زیرا آنها در سال‌های گذشته خدمات مورد نیاز خود را از بیمارستان شهید رحیمی دریافت می‌کردند.

ناقوسی با بیان اینکه در این سفر با دغدغه‌های مردم استان در این خصوص آشنا شدیم، افزود: برای اصلاح مصوبه هیئت امنا باید تفاهم نامه بین این سازمان و وزارت بهداشت در زمینه تأمین پزشک مورد نیاز فعال شود و عملکرد بیمارستان میلاد هم از ۴۰ درصد فعلی افزایش یابد.

به گفته وی بعد از انجام این کار باید در خواست توسعه خدمات بستری در شهرستان بیرجند مطرح شود که انجام این کار به دو شکل امکان پذیر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا باید یا بیمارستان شهید رحیمی با استفاده از زمینی که در کنار آن است توسعه یابد تا به بیمارستان استانداردی تبدیل شود و یا خدمات بستری در بیمارستان میلاد توسعه پیدا کند.

به گفته وی در خواست مردم و مسئولان استان راه اندازی مجدد بیمارستان شهید رحیمی است که نظر آنها را به مسئولان سازمان منتقل خواهیم کرد.

وی متذکر شد: کسانی که در تهران هستند با آمار و ارقام سر و کار دارند لذا ابتدا باید عملکرد بیمارستان میلاد افزایش یابد.

به گفته وی در سال‌های قبل از دولت سیزدهم همه بیمارستان‌های کوچک مقیاس، طرح توسعه داشتند و در خصوص بیمارستان شهید رحیمی هم باید این طرح اجرا می‌شد.

ناقوسی خاطرنشان کرد: به جای انجام کار اصولی در این خصوص، حل مشکل این بیمارستان با استفاده از کانکس انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ