خبر خوش برای عمره گذاران/ اعزام زائران از فرودگاه بیرجند

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: اولویت بعدی سال جاری عمره در خراسان جنوبی از فرودگاه شهید کاوه بیرجند عازم سرزمین وحی می شوند.

حسین دستگردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اولین گام از اعزام‌ها ۱۸۰ نفر از شهروندان خراسان جنوبی در قالب دو کاروان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این شهروندان از طریق مشهد مقدس اعزام می‌شوند، یادآور شد: هزینه‌ای که این عزیزان بابت سفر عمره پرداخت می‌کنند ۴۵ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برای این ظرفیت با عنایت به تقاضا برای ثبت نام و تشرف به عمره مفرده و ظرفیت محدود خالی، سپرده گذاران تا اولویت ۳۵۰ مجاز به ثبت نام و انتخاب کاروان در استان هستند.

وی افزود: دارندگان اولویت تشرف با توجه به محدودیت ظرفیت کاروان‌ها، با مراجعه به سامانه my.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در پایان مهرماه که ظرفیت‌های جدید اعلام شود به صورت دقیق می‌توان اعزام‌های خراسان جنوبی به عمره مفرده را بیان کرد، گفت: البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که به امید خدا در سال جاری به جز این ۱۸۰ نفر سایر اعزام‌های عمره خراسان جنوبی بعد از مهرماه خواهد بود، از طریق فرودگاه بیرجند صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که زائران خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به سرزمین وحی بروند که درباره حج تمتع این اتفاق هر ساله انجام می‌شود و درباره حج عمره نیز این اتفاق عملی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ