آغاز تملک ۱۰۵پلاک معارض در شاخه شرقی پروژه یادگار امام

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۰ تهران از رفع معارضین و آغاز تملک ۱۰۵ پلاک در شاخه شرقی بزرگراه با اختصاص یک و نیم همت اعتبار توسط شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران در حاشیه بازدید از پروژه احداث شاخه غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و تصمیم بر آن شد تا مدیریت شهری این دوره در یک بازه زمانی یک ساله، شاخه شرقی این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: به سرانجام رساندن این پروژه یکی از کارهای ویژه در شهرداری تهران است، به طوری که هم اهالی منطقه و هم شهر تهران از آن منتفع می‌شوند.

وی اظهار کرد: با حمایت شورای شهر و شهردار تهران، با اختصاص یک و نیم همت اعتبار ۱۰۵ پلاک ظرف ماه جاری توسط شهرداری منطقه ۱۰ تملک می‌شود و اجرای عملیات برای ادامه این پروژه تسهیل و تسریع خواهد شد.

اخ الصنایع تملک ۱۰۵ معارض ملکی در این پروژه را چنین تشریح کرد و گفت: با رفع معارضین و تملک ۱۰۵ پلاک توسط اداره املاک، اولویت تملک املاک از محدوده میدان جی آغاز می‌شود و عملیات عمرانی از میدان جی تا خیابان امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری، پروژه شرقی یادگار امام (ره) با ۱۰۰ درصد پیشرفت آماده بهره برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان تاکید کرد: بر اساس برآورد پلیس راهور پایتخت، کاهش محسوس ترافیک در غرب تهران به‌ویژه محدوده میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) و تا حدودی بار ترافیکی کنونی بزرگراه شهید چمران و شهید نواب صفوی، از دیگر آثار بهره‌برداری از این پروژه است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید بر اهمیت و تأثیر این پروژه بر گره گشایی بار ترافیکی در این محور تاکید کرد و گفت: اهمیت ادامه پروژه شاخه شرقی و غربی بزرگراه یادگار امام (ره) همانند پروژه بزرگراه امام علی اقدامی عظیم جهت خدمت به مردم عزیز خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ