شهر الکترونیک و هوشمند باید مجهز به فیبر نوری باشد

اقتصاد ایران: کاشان - شهردار تربت حیدریه گفت: شهر الکترونیک و هوشمند باید مجهز به فیبر نوری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فرخ تبار شامگاه شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کاشان با اشاره به جایگاه رفیع کاشان به عنوان یکی از خاستگاه‌های مهم فرهنگ و تمدن در دنیا اظهار داشت: کاشان به واسطه تپه‌های سیلک نخستین خاستگاه تمدن بشری است که این موضوع به گواه تاریخ نشان از اصالت برای مردمان این شهر است.

وی با بیان اینکه تربت حیدریه به عنوان شهر خلاق ادبی است، ابراز داشت: این شهر پایتخت گویش‌های ادبی پارسی است.

شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف آن ایجاد امید آفرینی بین شهروندان تربت حیدریه‌ای بوده و هست، تصریح کرد: نقشی که مذهب و مدنیت حاکم بر تربت حیدریه است همانند این نقش در شهر کاشان است.

وی با بیان اینکه کاشان و تربت حیدریه از بسیاری جهات تشابه‌های فراوانی دارند، گفت: مدیران و مسئولین و مردمان دو شهر کاشان و تربت حیدریه باید توانمندی‌های خود را در هر دو استان به رخ مرکز استان بکشانند.

فرخ تبار با اشاره به اینکه مردم تربت حیدریه تغییر را حس کرده و برای آنها ملموس شده است، افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های شهری در تربت حیدریه پروژه فیبر نوری است که با انجام مراحل اداری توسط وزارت کشور به شهرداری تربت حیدریه ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری این شهر هیچ دخالتی در انتخاب پیمانکار نداشته است، افزود: پیمانکار این پروژه در تربت حیدریه شرکت شاتل است که در حال انجام پروژه است.

شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه شهر الکترونیک و هوشمند باید مجهز به فیبر نوری شود، تاکید کرد: در کنار این موضوع وجود فیبر نوری در بسیاری از دیگر موضوعات همانند امنیت، امدادرسانی و غیره برای شهروندان مفید و مؤثر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ