برد مهم کهکشانی‌ها در شب پنالتی‌ها

اقتصاد ایران: رئال مادرید در بازی خارج از خانه مقابل رئال سوسیه‌داد با نتیجه ۲-۰ برنده شد.

ورزش سه: رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا به مصاف رئال سوسیه داد رفت و در بازی خارج از خانه با گل‌های وینیسیوس و کیلیان امباپه از روی ضربات پنالتی با نتیجه ۲-۰ برنده شد.

اولین موقعیت جدی توسط گومز روی دروازه رئال شکل گرفت که روی ضربه ایستگاهی دروازه تیبو کورتوا را تهدید کرد و این دروازه‌بان بلژیکی هم به خوبی آن را مهار کرد.

رئال خیلی زود به این موقعیت پاسخ داد و در دقیقه 6 توسط کیلیان امباپه خطرساز شد که ضربه مهاجم فرانسوی توسط ریمیرو از زاویه بسته مهار شد.

ریمیرو شب آسانی را آغاز نکرده بود و در دقیقه 16 یکبار دیگر ضربه پرقدرت کیلیان را مهار کرد تا دروازه اش در دقایق ابتدایی بازی نشود.

بازی از دقیقه 23 گذشته بود و دو تیم پایاپای حملاتی را ترتیب می‌دادند که برایم دیاز به دلیل احساس مصدومیت از ناحیه ران راستش نتوانست به بازی ادامه دهد و رودریگو به جای او وارد ترکیب شد.

کورتوا خوش شانس بود که در دقیقه 25 ضربه سوچیچ به گل تبدیل نشد و تنها تیرک دروازه را لرزاند. رئال هم در مقابل حملات حریف خوب ظاهر می‌شد و در دقیقه 29 ریمیرو با سیو دیدنی ضربه رودیگر را پس از ارسال از روی ضربه ایستگاهی به درون محوطه جریمه مهار کرد.

سوسیه داد بار دیگر در دقیقه 36 با بدشانسی مواجه شد و ضربه بکر این بار به تیرک برخورد کرد و وارد دروازه مادریدی‌ها نشد.

در نیمه اول سوسیه داد نسبت به رئال بهتر عمل کرد و دو بار موفق به لرزاندن تیرک دروازه کورتوا شد اما در نهایت دو تیم در 45 دقیقه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

سوچیچ لحظاتی پس از شروع نیمه دوم به تیرک دروازه رئال ضربه زد تا برای سومین بار کورتوا شاهد تهدید خطرناک دروازه‌اش باشد.

ادر میلیتائو در دقیقه 56 با ضربه سر روی ارسال لوکا مودریچ شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما این ضربه به راحتی در دستان ریمیرو قرار گرفت.

رئال با عملکرد بهتر آردا گولر و وینیسیوس جونیور در نیمه دوم بیشتر به سمت دروازه حریف فشار آورد و در دقیقه 58 صاحب یک ضربه پنالتی شد.

وینیسیوس موفق شد خطایی که روی ضربه گولر پس از برخورد به دستان مدافع حریف به دست آمده بود را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیندازد.

سوسیه داد بعد از این گل تسلیم نشد و در دقیقه 69 اگر واکنش به موقع کورتوا نبود، ضربه سر آگورد روی ضربه ایستگاهی به گل تبدیل می‌شد. حملات پی در پی رئال پس از گل اول، یک ضربه پنالتی دیگر برای آن‌ها به ارمغان آورد.

برد مهم کهکشانی‌ها در شب پنالتی‌ها

وینیسیوس خطای پنالتی که روی او اعلام شده بود را به کیلیان امباپه تقدیم کرد و مهاجم فرانسوی هم به راحتی در دقیقه 75 آن را به گل تبدیل کرد.

رئال بعد از این گل مدیریت جریان بازی و کنترل حملات سوسیه داد را به دقت زیر نظر گرفت و با کمترین موقعیت به حریف موفق شد تا پایان بازی نتیجه را حفظ کند تا بازی خارج از خانه را با کسب سه امتیاز به پایان برساند.

رئال با این برد 11 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین رسید. سوسیه داد هم با 4 امتیاز در رده پانزدهم جای دارد.

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ