اقدام هوشمندانه الغرافه برای برد استقلال

اقتصاد ایران: در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در حالی که استقلال استراحت کرد، الغرافه در لیگ ستارگان قطر به میدان آمد.

خبرورزشی: در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در حالی که استقلال استراحت کرد، الغرافه در لیگ ستارگان قطر به میدان آمد.

بین فوتبال ایران و اروپا نه بین فوتبال ایران و کشورهای پیشرفته در آسیا هم فرسنگ‌ها فاصله است و بی تعارف باید گفت حتی در همسایگی امان قطر هم در حال ایجاد فاصله است. بی دلیل نیست که در دوره اخیر قطر قهرمان جام ملت‌ها شده است و ما مثل همه دهه‌های گذشته دستمان از رسیدن به جام کوتاه شده است. کافی است نگاه به همین اتفاق ساده بیاندازید. در حالی که استقلال روز جمعه در لیگ برتر ایران استراحت کرد و بازی این تیم در برابر مس رفسنجان معوقه شد، الغرافه در دیدار با الشمال در چارچوب لیگ ستارگان قطر به میدان آمد و به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

البته نه فقط استقلال. هر تیم دیگری هم جای آبی‌ها بود، مثل سپاهان و پرسپولیس و تراکتور درخواست می‌داد که بازی اش در هفته چهارم لیگ برتر با توجه به بازی آسیایی به تاخیر بیافتد اما واقعیت این است دیگر نه فقط در اروپا در آسیا هم کشورهای پیشرفته چنین درخواستی ندارند. تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر به برگزاری بازی در فاصله ۴ روز عادت کرده اند و در حال تطبیق خود با فوتبال روز دنیا هستند. آنها نه تنها برای بازی‌های بین المللی استراحت نمی‌کنند بلکه می‌گویند باید در بازی‌های داخلی به میدان بیایند تا هم لیگ برتر نظم خود را از دست ندهند و هم در شرایط مسابقه باقی بمانند. اما در فوتبال ایران برگزاری بازی داخلی پیش از یک بازی بین المللی هنوز به بهانه خستگی و مصدومیت معوقه می‌شود.

به نظر شما ما راه درست را  می‌رویم یا فوتبال اروپا؟ بدون شک فوتبال اروپا چون فرسنگ‌ها از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و سطح کیفی مسابقات از ما پیش است. به نظر شما ما راه درست را می‌رویم یا فوتبال قطر؟ بدون شک فوتبال قطر چون در دوره اخیر با این گونه برگزاری بازی‌های لیگ ستارگان قطر قهرمان جام ملت‌ها شده است.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ