لزوم تلاش شبانه‌روزی مسوولان کردستان برای جذب اعتبارات

اقتصاد ایران: سنندج_استاندار کردستان بر تلاش شبانه روزی مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب تمامی اعتبارات استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه شنبه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان اظهار کرد: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان باید ظرف مدت یک هفته با تلاش شبانه‌روزی برای جذب تمامی اعتبارات استان تلاش کنند.

وی افزود: نباید اعتبارات استان برگشت بخورد و تا پایان سال مالی یعنی پایان شهریورماه جذب شود.

استاندار کردستان در ادامه به اهمیت نهضت ملی مسکن در استان پرداخت وخاطر نشان کرد: نهضت ملی مسکن از مصوباتی است که قانونگذار برای جهش تولید مسکن تصویب کرده و دولت هم ملزم به اجرا است بنابراین مختص دولت شهید جمهور نیست و باید پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

زارعی‌کوشا مسکن را از اولویت‌های کردستان دانست و افزود: کردستان به لحاظ تعداد تأیید شدگان طرح نهضت ملی مسکن دومین استان کشور است.

وی با بیان اینکه کردستان در ساخت مسکن با کمبود زمین مواجه است، اعلام کرد: زمین‌های استان از درجه بالای کشاورزی برخوردار است و باید تبصره‌ای در قانون برای جهش تولید مسکن دیده شود.

زارعی کوشا بر پاسخ درست مسؤولان به استعلام نهضت ملی مسکن تاکید و اعلام کرد: قطعاً مسؤولان طالب الحاق زمین مرغوب کشاورزی به محدوده شهری نیستند.

وی یادآور شد: شهرستان دیواندره بیشترین متقاضی نهضت ملی مسکن را دارد و ۱۳ هزار و ۷۸۷ نفر در این شهرستان متقاضی اولیه مسکن ملی هستند.

استاندار کردستان تصریح کرد: براساس پالایش انجام‌شده پنج‌هزار و ۳۵۲ نفر تأیید نهایی شدند که با الحاق ۴۹.۵ هکتار زمین هزار و ۹۹۱ نفر از این تعداد بهره‌مند شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ