الهامی: آخرین روزم در نساجی بود/ از بازیکنان تشکر می کنم

اقتصاد ایران: سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی گفت: امروز آخرین روزم روی نیمکت نساجی بود و شرمنده مالک باشگاه شدم که نتوانستم مسئولیتم را به خوبی انجام دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار با چادرملو اظهار داشت: این پیروزی را به اعضای تیم فوتبال چادرملو و کادر فنی این تیم علی‌الخصوص سعید اخباری تبریک می‌گویم. تشکر ویژه دارم از مسئولان استانی که تمام تلاششان را کردند تا شرایط میزبانی خوبی را برای ما فراهم کنند؛ همچنین از تماشاگران خوب یزدی هم تشکر می‌کنم که واقعاً دیدم که چقدر خوشحال هستند.

او ادامه داد: فوتبال به وجود همین تماشاگران زنده است. به مجموعه داوری بابت قضاوت خوبشان در این بازی خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنان خودمان که واقعاً زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. بازیکنان نساجی هرچه که در توان داشتند برای این بازی گذاشتند. من این شرایط را درک می‌کنم و فراز و نشیب‌های فوتبال همه جا است و از بابت این باخت خیلی ناراحت هستم نه به خاطر اینکه حق تیم چادرملو پیروزی نبوده بلکه به این دلیل که فکر می‌کنم بازیکنان ما برای این بازی خیلی زحمت کشیدند و من نتوانستم شرایط امتیازگیری از این بازی را فراهم کنم.

سرمربی مستعفی نساجی افزود: باید از رفیق و برادرم رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی) هم معذرت خواهی کنم. برای من سخت است که بخواهم این جمله را بگویم و این شکست را می پذریم. همه مسئولیت بازی کردن نساجی به عهده من است و از بابت زحماتی که بازیکنان کشیدند واقعاً ممنون هستم. شرمنده حدادیان شدم در دو دفعه قبلی که به نساجی آمدم توانستم شرایط را درست کنم اما این بار نشد و همین جا اعلام می‌کنم که آخرین روزی بود که روی نیمکت نساجی نشستم و برای مجموعه باشگاه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند و توانند صلابت و ثبات همیشگی خود را نشان دهند.

الهامی خاطر نشان کرد: طبیعت فوتبال این است که شما ابتدا مسیری که فکر می‌کنی درست است را پیش می‌گیری اما خیلی زود به خط پایان می‌رسی و این بالا و پایین‌ها همیشه در فوتبال است. ناراحتم که نتوانستم این مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ