تصادف رخ به رخ کامیون و وانت نیسان در محور هراز با یک مجروح

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا از تصادف رخ به رخ کامیون و وانت نیسان در محور هراز با یک مجروح خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا ضمن اعلام این خبر تصادف یک دستگاه وانت نیسان در جاده هراز به لغزنده بودن سطح جاده به دلیل بارندگی اشاره کرد و از رانندگان خواست در این شرایط با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا، از وقوع تصادف رخ به رخ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان در محور هراز، نزدیک منطقه بند کنار خبر داد.

وی در توضیح جزئیات این حادثه گفت: وانت نیسان به دلیل انحراف به چپ از مسیر خارج شد و پس از برخورد رخ به رخ باعث واژگونی کامیون، در سطح جاده شد.

سرهنگ خانپور افزود: برای جابجایی کامیون واژگون شده، یدک‌کش با همکاری نیروهای پلیس به محل حادثه اعزام شد، راننده وانت نیسان که در این تصادف مصدوم شده بود، توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی همچنین از ایجاد ترافیک سنگین در هر دو طرف محور هراز به دلیل این حادثه خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر با توجه به بارندگی و لغزنده بودن سطح جاده، عبور و مرور در این محور به کندی انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا در پایان توصیه‌هایی برای رانندگی در شرایط بارندگی گفت: رانندگان عزیز با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها در شرایط بارندگی، حتماً از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی را رعایت کنند. استفاده از چراغ‌های خودرو در هوای بارانی الزامی است و رانندگان باید از سبقت‌های غیرمجاز و انحراف به چپ و سبقت از سمت راست خودداری کنند تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ