الهامی: شرمنده حدادیان شدم، شکست را می‌پذیرم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه نتوانست در فصل جاری نتایج خوبی با سرخپوشان قائمشهری کسب کند، از مالک این باشگاه عذرخواهی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران برابر چادرملو اردکان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خیلی خوشحالم چادرملو از استان یزد در لیگ برتر حضور دارد. قبل از هر چیزی این پیروزی را به مجموعه چادرملو، کادر فنی این تیم و سعید اخباری تبریک می‌گویم. تشکری ویژه از مسئولان استانی یزد دارم که شرایط میزبانی را فراهم کرده‌اند. معلوم است که هزینه کرده‌اند. از طرفی، تماشاگران یزدی را دیدم که چقدر خوشحال بودند.

 

وی افزود: به مجموعه داوری خسته نباشید می‌گویم. از بچه‌های خودمان نیز که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. این باخت طبیعت فوتبال است و شرایط را درک می‌کنم. فراز و نشیب‌های فوتبال همه جا هست. از شکست ناراحتم، نه به خاطر اینکه حق چادرملو نبود که برنده شود، اما بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. از رضا حدادیان، برادر و دوستم عذرخواهی می‌کنم. این شکست را می‌پذیرم و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم. در رختکن از بازیکنان تشکر کردم و اینجا نیز تشکر می‌کنم. شرمنده حدادیان مالک باشگاه نساجی شدم. دو بار شرایط را در نساجی خوب پیش بردم، ولی امروز آخرین روز من روی نیمکت نساجی بود و برای حدادیان و تیم خوب‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در واکنش به طرح این موضوع که هفته چهارم لیگ برتر زمان زودی برای کناره‌گیری است، خاطر نشان کرد: طبیعت فوتبال همین است. برخی مواقع فکر می‌کنید مسیر درستی را می‌روید، ولی می‌بینید خیلی زودتر از مقصد به خط پایان رسیده‌اید. بالا و پایین‌های فوتبال همیشه هست. من ناراحت حدادیان هستم که نتوانستم مسئولیت سنگینم را به‌عنوان رفیق به سرمنزل مقصود برسانم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ