جشنواره تئاتر مهمترین رویداد هر استان است

اقتصاد ایران: ساری- دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران گفت: جشنواره تئاتر مهمترین و باسابقه ترین رویداد هر شهر و استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صغری شامگاه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری، هر اقدام شایسته ای که برای فرهنگ و هنر انجام شود، را یک سرمایه گذاری در حوزه شهری دانست و گفت: جشنواره تئاتر استان به عنوان با سابقه ترین و مهم‌ترین رویداد تئاتری هر استان محسوب می‌شود.

وی افزود: پرداختن به سبک زندگی اسلامی- ایرانی، معرفی هنرمندان، مشاهیر، شخصیت‌ها، قهرمانان و شهدای شاخص استان مضامین مرتبط با فرهنگ و هنر بومی، دفاع مقدس، ایثار و فداکاری، فرهنگ استقامت و مقاومت از جمله موضوعاتی است که در این دوره از جشنواره به آن توجه شده است.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ادامه ضمن بیان این مطلب که، بهداشت و سلامت خانواده، هویت ایرانی اسلامی، امنیت شهروندی در محیط زندگی و جوانی جمعیت هم از موضوعاتی است که هنرمندان عرصه نمایش می‌توانند در خلق و تولید آثار خود در این جشنواره به آن توجه کنند.

هادی اصغری با اشاره به این که مخاطب اصلی تئاتر، مردم هستند، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر موجب شور، نشاط و توسعه فرهنگ عمومی خواهد شد.

دبیر این دوره از جشنواره در پایان اظهار کرد: مازندران و شهر ساری به عنوان مرکز استان، قابلیت برگزاری و میزبانی رویدادها و جشنواره‌های ملی و بین المللی دارد از همین رو درخواست و مطالبه هنرمندان از شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها مشارکت در برگزاری چنین رویدادهای هنری، آماده سازی زیرساخت‌های لازم در حوزه شهری و حمایت از اجراهای نمایشی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ