کمدی تلخ فوتبال ایران: زنان نه، هتاک به زنان آری!

اقتصاد ایران: چهار ماه بعد از انتشار یک ویدیوی ناهنجار و جنجالی منتسب به هوادار سپاهان، حالا او دوباره روی سکوها از تیم محبوبش حمایت می‌کند!

ورزش مدیا: از عجایب بازی پرحاشیه سپاهان و ملوان، یکی هم حضور پیرمرد هتاک هوادار میزبان روی سکوهای فولادشهر بود. او که پنج ماه پیش در آزادی به شکلی وقیحانه به بانوان پرسپولیسی توهین کرده و ده سال محروم شده بود، با اتکا به «هر کی، هر کی» بودن فوتبال ایران سرش را پایین انداخته و به همین سرعت راهی استادیوم شده است. دوربین‌های چهره‌زن هم که جاهای دیگری هستند و کارهای مهم خودشان را دارند!

یک طرف داستان، فدراسیون ویرانه‌ای را داریم که احکام فاقد ضمانت اجرا صادر می‌کند و یک طرف دیگر، باشگاهی مثل سپاهان که هزار میلیارد بودجه دارد، اما یک سر سوزن تعهد اخلاقی و اجتماعی برای خودش قائل نیست. آیا شما واقعا لیدر سابق‌تان را، آن هم با این سر و شکل منحصر به فرد نمی‌شناسید و نمی‌توانید مانع از حضورش در استادیوم شوید؟ آیا حتی اگر قانونی در کار نباشد و کسی هم متوجه نشود، از حضور فردی با این خلقیات و تفکرات در نزدیکی تیم‌تان استقبال می‌کنید؟ آیا باشگاه‌داری یعنی فقط همین که چند برابر استحقاق بازیکنان به آنها پول بدهید و در اسکنانس غرق‌شان کنید؟ فقط کافی است یک جستجوی ساده اینترنتی انجام بدهید تا ببینید سالانه چند باشگاه بزرگ جهان، از سیتی و چلسی تا لیورپول و والنسیا، به صورت داوطلبانه هواداران خاطی خود را به اتهام سر دادن شعارهای نژادپرستانه با تخلفات دیگر مادام‌العمر محروم می‌کنند. شما که بازیکن فینالیست جام‌جهانی می‌خرید، این چیزها را هم می‌بینید یا نه؟

پی‌نوشت: کمدی سیاه یعنی این که در همین مسابقه، زنان اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند و حتی کاپیتان سپاهان هم به موضوع اعتراض کرد، اما فرد هتاک به زنان تشریف داشت و اگر فیلمش پخش نمی‌شد، احتمالا باز هم تشریف می‌آورد!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ