منچستر بعد از دو باخت پیاپی بالاخره برد

اقتصاد ایران: تیم فوتبال منچستریونایتد با بُرد ۳ بر صفر ۶ امتیازی شد و به رده هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس صعود کرد.

خبرگزاری ایرنا: هفته چهارم لیگ برتر انگلیس امروز در شرایطی پیگیری شد که در یکی از بازی‌های این هفته ساوتهمپتون در خانه پذیرای منچستریونایتد بود.

ساوتهمپتون که از سال ۲۰۱۱ در خانه موفق به پیروزی برابر منچستر نشده است، در دقیقه ۳۰ این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما واکنش خوب اونانا کافی بود تا ضربه کمرون آرچر به گل تبدیل نشود تا شادی هواداران میزبان خیلی زود فروکش کند.

در ادامه شیاطین سرخ بهتر بازی کردند و در دقایق ۳۵ و ۴۱ توسط ماتیاس دلیخت و مارکوس رشفورد ۲ بار به گل رسیدند تا نیمه نخست با برتری شاگردان اریک تن‌هاخ همراه باشد. گل اول روی ضربه سر و گل دوم با شوت رشفورد به ثبت رسید.

منچستر بعد از دو باخت پیاپی بالاخره برد

در نیمه دوم میزبان تغییراتی در نفرات و سیستم بازی خود انجام داد و استوارت، آدام لالانا، رایان فریزر و مکسول کورنت به جای کمرون آرچر، دیبلینگ، بن بریرتون و لسلی اوگوچوکو به زمین آمد. در شرایطی که ساوتهمپتون برای جبران نتیجه تلاش می‌کرد، اشتباه جک استفنس در دقیقه ۷۹ باعث شد تا داور او را از زمین بازی اخراج کند تا کار میزبان سخت‌تر شود.

در آخرین دقایق بازی بازهم منچستر به گل رسید و این‌بار الخاندرو گارناچو توپ را به تور دروازه ساوتهمپتون چسباند تا شیاطین‌ سرخ در یک بازی خارج از خانه ۳ امتیاز هفته چهارم را از آن خود کنند. با این نتیجه شاگردان تن‌هاخ صعودی چند پله‌ای در جدول لیگ برتر انگلیس داشتند و خود را تا رده هفتم بالا کشیدند. سایر دیدارهای این هفته از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ